Fuck off, Trijnstel!

Editors, Admins and Bureaucrats blecch!
Post Reply
Graaf Statler
Side Troll
Been thanked: 1 time

Fuck off, Trijnstel!

Post by Graaf Statler » Tue Oct 30, 2018 7:19 pm

Hi LightandDark2000. I appreciate your help on SRG, but there are a few things you should be aware of. First: please don't report every sockpuppet of an LTA, especially when they're only active on one wiki. Stewards already have enough work to do and locking accounts which weren't globally active is not very useful. Secondly, please do not tell stewards that they should CU and block the underlying IP addresses every time. We usually know what to do. Thirdly, if you want local pages to be deleted, please add {{delete}} to those pages. Like I said: stewards already have enough to do and besides, on wikis with local admins stewards aren't even supposed to act. With such deletion requests global sysops can also assist. I hope this is clear for you. If not, feel free to ask. Thank you. With regards, Trijnstel 18:13, 23 October 2018 (UTC)

You still remember madam? Baby snatcher what you are! And this? You and Drmies makes me ashamed to be a Dutchman, trolls what you both are! Hypocrite what you are! You real love fox huntings both on innocent users! And that is the true, madam Trijnstel.

Graaf Statler
Side Troll
Been thanked: 1 time

Re: Fuck off, Trijnstel!

Post by Graaf Statler » Wed Oct 31, 2018 10:22 am

Like I said: stewards already have enough to do and besides, on wikis with local admins stewards aren't even supposed to act.

En hoe zit dit dan, lekker trolleske van me?

https://nl.wikiquote.org/wiki/Overleg_g ... ooraf_ging

Ik zie daar Mr Robotje ik ben lid van Wikimedia-nl, u ook, Natuur12 aka Drvies:

Natuur12 wrote:Er was wel wat aan de hand, of niet soms? En nee, dit project zou nooit zijn thuishaven kunnen worden onder deze omstandigheden. Natuur12 (overleg) 12 aug 2016 23:36 (CEST)

Maar ik mag wél met een sok op wikibooks van hem. Heeft hij Whallie over gemaild immers.

Natuur12 wrote: (In een mail aan Whallie)

Ik heb het altijd ontzettend averechts werkend gevonden dat mensen met de karabijn en wat ze ook maar in hun arsenaal hebben achter sokpoppen van probleemgebruikers gaan aanjagen terwijl er op dat moment niks aan de hand is. Je hebt hooguit een (of meerdere) extra escalaties(s) bij mensen zoals Statler want wegblijven doen ze toch niet. Laat je ze zitten doen ze moeite de hamer te ontlopen en zit je eigenlijk met de minste overlast.

Zal ik jouw eens wat vertellen? jullie hebben de hele rotzooi bij elkaar gelogen en getrollt, en jij hoort daar niet thuis, en die Drvies moeten ze ook een rake trap onder zijn hol geven, stuk hypocrisie wat jij bent! En wat deed die collega van je dan op Wikiquote die de taak van Whallie zowat overnam? Die Italiaanse steward Vituzzu die daar kwartier ging maken en Whaledad overrullen doorlopend? Gelul, Trijnstel.

Vituzza heeft zelfs aangeboden wel ff een SanFanBan te regelen op Meta, Trijntje. Moet jij nog meer bewijzen van de betrokkenheid van stewards daarbij? En van dirty games van stewards?
Achterbuurtformumtechnieken, inderdaad een prachtig scrabble woord, dát is wat jij en je collega stewards hebben toegepast hier.

https://nl.wikiquote.org/wiki/Overleg_gebruiker:Vituzzu

Ook wel aardig leesvoer trouwens:

https://nl.wikiquote.org/wiki/Overleg_g ... _besluiten

Hoezo besluiten van locale mods respecteren?

Naar de kloten hebben jullie stewards WQNL getrollt, en dat is de waarheid, Trijnstel! Gewoon naar de kloten getrollt met je collega stewards! Haast geen beweging meer, dat is wat jullie bereikt hebben met jullie stewardgetroll. Alleen Arb Vintroll doolt er soms nog wat rond. Uitsluitend om jullie illegale praktijken voort te kunnen zetten, Trijntje. Het is een schande, en dat ben jij ook! En je collega stewards die hierin betrokken zijn erbij.

(I wrote this in Dutch. There where so many complains about my poor English on WO, I had to use Google translate, so they can do that themself!)

Post Reply