Multichill

Editors, Admins and Bureaucrats blecch!
Post Reply
User avatar
Graaf Statler
Side Troll
Posts: 3996
Joined: Sun Jun 11, 2017 4:20 pm
Been thanked: 1 time

Multichill

Post by Graaf Statler » Mon Nov 26, 2018 10:21 am

This is really a great discussion.
Because what happend? Multichill lost his sysop status almost because of inactivity. What did he do? He made a few fake edits with his bot, and repaired it. A typical Romaine troll trick., and the whole circus is there. Trijnstel, Professor Natuur12 aka, Professor CaAL, Wammes Wagel, some wikimedia jerk, Edoderoo, Effeietsanders, aka wikimedia Lodewijk and...... The Banner. And The Banner is for a longer time after war. First with Ymnes with arbcom, and now he is after Multichill.. Panic! A cat between the mouse colony.

Lets see how it goes on.....

User avatar
Graaf Statler
Side Troll
Posts: 3996
Joined: Sun Jun 11, 2017 4:20 pm
Been thanked: 1 time

Re: Multichill

Post by Graaf Statler » Mon Nov 26, 2018 6:28 pm

En als je bang bent dat moderatoren die mogelijkheid zouden misbruiken... er zijn veel eenvoudiger manieren om je editaantal op te krikken en technisch boven de limiet te blijven. Bewerkingen doorvoeren en jezelf terugdraaien bijvoorbeeld. Of deelnemen aan een discussie in de Kroeg. Ga uit van goede wil. Effeietsanders 26 nov 2018 17:58 (CET)

Ga uit van goede wil? Good faith? Bij Multichill? ik wist niet dat jij daar in Amerika naast je studie ook nog een opleiding tot humorist volgde, Lodewijk
Mijn god zeg, een stel oertrollen die het over goede wil hebben, dat ik dit nog mag meemaken. Ongelooflijk.

Post Reply