View unanswered posts | View active topics It is currently Tue Oct 15, 2019 11:28 pm

Reply to topic  [ 3 posts ] 
Jullie zijn gek, nu weet ik het zeker. 
Author Message

Reply with quote
De grote wikicon-converentie!!!

En wie neem je als keynote speaker?

Dimitar Dimitrov, An in-depth analysis of the final EU copyright reform text.

Onze man in Brussel die met Romaine=>wikimedia vierkant op zijn plaat ging! Als keynote speaker! Dan ben je toch gewoon geschift, een andere conclusie is toch niet te trekken? En waarom niet een echte juridische expert als Dirk Visser, Hoogleraar Intellectueel Eigendomsrecht? Waarom weer een of ander geflipt piratenpartij figuur? Ze doen niet eens mee met de Europese verkiezingen! En volgens mij ook niet aan de aankomende, veel belangrijke statenverkiezingen!

Hier, kijk maar:

https://twitter.com/Piratenpartij/statu ... 4484833281

. Image
.Winner of
The SanBan

Last edited by Graaf Statler on Thu Feb 28, 2019 11:48 am, edited 1 time in total.

Thu Feb 28, 2019 5:52 am
Profile

Reply with quote
Nou ja, jullie hebben het voor elkaar, ik ben sprakeloos. Dit geloof je toch gewoon niet?

. Image
.Winner of
The SanBan

Thu Feb 28, 2019 11:44 am
Profile

Reply with quote
*Wikipedia-NL is auteursrechtelijk een grote puinhoop, gecreëerd onder de inspirerende leiding van Romaine en Mdd en hun leger sokpoppen. En zeker is niet uit te vlakken als factor is het briljante trollwerk van Drmies en De kolonel en anderen die trollen tot een ware kunstvorm verheven hebben.

*Het meerendeel van de vele artikelen is ronduit puin, ze bevatten desinformatie, het gaat vaak om ongecontroleerde (slechte) vertalingen, zijn stomweg overgeschreven en wat aangepast, en bot-troep. De kwaliteit is over de gehele linie allerbelabberdst. De Nederlandse wiki kan niet eens in de schaduw van vele anderen Wiki's staan waar ook al het nodige op is aan te merken. Ik vraag me dan ook oprecht af wat Wikipedia -en in het bijzonder de Nederlandstalige- meer zou zijn dan wát.

*De sfeer is, zoals maar eens bleek bij die survey om op te schieten.

*Het project is slecht aantrekkelijk voor autisten, bazige radicale feministen met haar op hun tanden en Piraten Partij aanhangers.

*Slechts copycats, wiki-politieagenten, en partijleden (wikimedialeden) zijn welkom als dagelijks bestuur, een zeer pittige vorm van autisme strekt tot aanbeveling. Van het gedachtegoed van de z.g. "arbitragecommissie" zou Roland Freisler absolute nog wat kunnen opsteken.

*Elke "normale", fatsoenlijke gebruiker wordt met brute force en total machtsmisbruik de deur uitgewerkt, want er heerst een cultuur van angst. En doe vooral je bek niet open, niets dan de beroemde en gewilde SanFanBan wacht u anders uiteindelijk. (Paul Bedson is stinkend jaloers erop.)

*Romaine heeft er met zijn "Brussels Advocating Group", getroll en Belgisch chapter niks ervan gebakken. Integendeel, het is als astroturfing ervaren wat hij deed met zijn vrienden, wat me weinig constructief lijkt, en toch, en toch is die Dimi een key note speaker.

Danielle, jij schijnt de organisator te zijn van dit fraais volgens je gebruikers pagina, en als je een man was zou ik tegen je zeggen, je kunt hem wel zover uit je broek laten hangen als je nu doet, maar je maakt jezelf wél op deze manier tot een ongelooflijke schietschijf voor de pers die hier ongetwijfeld ook meeleest. Dus zeg nooit dat ik je niet van te voren gewaarschuwd heb als dit hartstikke mis loopt.

. Image
.Winner of
The SanBan

Fri Mar 01, 2019 3:10 am
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]