"Conversation" on Discord (In Dutch)

For discussion of nl.wikipedia.org

"Conversation" on Discord (In Dutch)

Postby Graaf Statler » Wed May 01, 2019 1:17 am

PM on Dysk his Discord. Myself is me. Oprotten, kut op, opkutten, opzouten, oplazeren = Get lost. Stop het in je hol = put it in a place where the sun never shines. And Discord has a video chat function, a kind of Skype.

*Lcj
Hou eens op met je sokpoppen! <---------- Seems to me a false alarm of some troll bot, I was doing some shopping and making asparagus soup and did a few little things in my garden, I have better things to do.

**Myself gisteren om 17:30
Kut toch gewoon een pleurisend op terug naar je sociale werkplaats. Achterlijk zool dat je bent.

*Lcjgisteren om 18:28
Hou er gewoon mee op, Duidelijk?

**Myself gisteren om 18:41
Fuck off, en meer heb ik jouw niet te zeggen, gewoon oprotten hier. Is dat misschien duidelijker? Gewoon oprotten, opzouten en oplazeren met je slappe gelul.(gewijzigd)

*Lcj gisteren om 19:43
Wil je zelf ophouden met je disruptief, man? Laat ons met rust. <---------- Ons, us? Clear it is a group of users.

**Myself gisteren om 19:46
Nog eens, Fuck off! En stop je trollopedia fijn in je hol verder, ik doe wat ik wil n heb met jullie geen fuck verder te maken1 Opzouten hier en gauw!

*Lcj gisteren om 19:47
**Ja, en vooral jij mag er mee ophouden. Je bent nu al meer dan 10 jaar met dit soort ongein bezig. Ga maar op zoek naar een andere ballenbak!

*Myself gisteren om 19:48
**Opkutten, duidelijk?

*Lcj gisteren om 19:50
**Je mag er fier op zijn, man. Echt waar, waar ben jij in godsnaam mee bezig? <--------- Fier, Flemish. Is a person from Belgium, guess who.

Myself gisteren om 19:50
Overigens wel de limit, hebben jullie heel trollopedia voor jezelf en dan zou IK van Dysk zijn discord moeten verdwijnen?

Lcj gisteren om 19:53
Dat zou het beste zijn, en ze zouden jouw internet gewoon moeten afsluiten.

*Myself gisteren om 19:54
Je zult geen andere reactie van mij krijgen dan kut kilometers op en dat is het. Klaar.

*Lcj gisteren om 19:55
Veel meer had ik van jouw niet verwacht hoor. Wel jammer dit.

**Myself gisteren om 19:56
Dus kut dan op gewoon maar op zou ik zeggen.

*Lcj gisteren om 19:58
https://tenor.com/view/idiot-hammer-old ... f-12695907
Zou weleens jij kunnen zijn

**Myself gisteren om 20:01
Nee, 'k heb jullie autisme en overige geestelijke gebreken niet, dus nee, ben ik niet.

*Lcj gisteren om 20:02
Ik heb geen autisme meneertje.

->Je miste een oproep van Lcj.gisteren om 20:02 <--------- First attempt to call me, refused.

**Myselfgisteren om 20:02
O, nou een fijne dag verder dan.

*Lcjgisteren om 20:03
Misschien eens opnemen?

**Myselfgisteren om 20:04
En nogmaals kut op, geen enkele behoefte aan jouw verder.

->Je miste een oproep van Lcj.gisteren om 20:04 <--------- Seconde attempt to call me althout I made very, very clear I didn't want any contact.

*Lcjgisteren om 20:04
Wel?
https://tenor.com/view/bye-minions-gif-10571277

**Myselfgisteren om 20:08
Eindelijk, het is door zijn autisme heengedrongen zeg! Ik moet je niet en ik wil je niet, zo duidelijk?

*Lcjgisteren om 20:11
µ
Het eigen grote gelijk

**Myselfgisteren om 20:13
En dat houden we zo! Ik moet je niet en ik wil je niet, zo duidelijk?

*Lcjgisteren om 20:14
Vanaf nu niets meer over WikipediaNL, ik wil het niet meer zien, duidelijk <---------- Starts to order.

**Myselfgisteren om 20:15
Kut toch een end op man, en ga toch fietsen!
Hoezo autistisch...... Kut op man

*Lcjgisteren om 20:17
Geen sokpoppen, geen getroll/doxxing op weblogs en forums, en geen ongenweste e-mails versturen <----------- Even more orders, complete rubbish because I don't dox persons and I mail none, I was the one who ordered them not to mail me anymore because I was sick and tired of there rubbish in my mailbox.

**Myselfgisteren om 20:17
Je kunt klachten natuurlijk veel beter aan mijn advocaat sturen dunkt me....

*Lcjgisteren om 20:18
Je hebt geen advocaat <---------- Old story, you have no lawyer, start of the phishing.
Myselfgisteren om 20:18

**Mr Ausma, moet je het adres?
Lcjgisteren om 20:19

Spelletje heeft lang genoeg geduurd, je fantasie slaat weer eens op hol. <---------- More phishing, Mr Ausma has never heard of me.
Mr Ausma heeft geen weet van ene Statler.

*Myselfgisteren om 20:20
Nou, fijn dat je Ausma tot je intimi kan rekenen dat je dat zo goed weet. En zullen we nu maar afsluiten?

**Lcjgisteren om 20:22
Lijkt me goed plan.

*Myselfgisteren om 20:22
En voor de rest, fuck yourself en denk maar niet dat ik me ook maar iets aan jouw gelegen laat liggen!

*Lcjgisteren om 20:23
Hou er gewon mee op , en ga in je tuin met de treintjes spelen

**Myselfgisteren om 20:25
You see, you hear these funny voices In the Tower of Song I see you standing on the other side I don't know how the river got so wide I loved you baby, way back when And all the bridges are burning that we might have crossed But I feel so close to everything that we lost We'll never have to lose it again Now I bid you farewell, I don't know when I'll be back(lenard Cohen) en nogmaals kut gewoon een end op.

*Lcjgisteren om 20:26
Je mag het laatste woord hebben, wees maar gerust

**Myselfgisteren om 20:30
Idiot! Grote idioot! Copyright beschermd materiaal op zo een schaal het internet oppleuren! Liegen, trollen, stelletje gekken! Idioten met je piratenpartij! geld uit America aannemen van een wrakke foundation. Ik hoop voor jullie dat ze jullie niet gewoon opsluiten, dwaas met je grote smoel. Want die kans loop je ja, en Ausma is ter deze mijn advocaat in deze!

*Lcjgisteren om 20:31
Nix mee te maken, man. En geen dreigementen uiten jengens mij!
Myselfgisteren om 20:32

**Iedereen, iedereen die hier aan mee heeft gedaan zit tot zijn nek in de shit en dat is de waarheid en nou opdonderen!

*Lcjgisteren om 20:32
Jijzelf ook, want je was zelf schrijver. <----------- You (me) are deep in the wiki shit too because you where a editor too.

**Myselfgisteren om 20:33
Nee, want mij werk was geen copyvio.........

*Lcjgisteren om 20:33
De mijne ook niet... goed?

**Myselfgisteren om 20:34
good for you. en nou oprotten hier!
Lcjgisteren om 20:34

*Bye, Martin! <---------- Use all of a sudden my real name.
Myselfgisteren om 20:35

**Bye. En ik hoop oprecht en gemeend dat je de waarheid spreekt voor je want anders zit je tot je strot in de shit!
Ik weet niet eens wie je bent, dus hoe zou ik jouw nou kunnen bedreigen?
Beter geformuleerd, wie hier aan mee heeft gedaan heeft een megaprobleem omdat het gewoon allemaal niet mocht. Zo beter?

*Lcjgisteren om 20:40
Ja, bedankt, en ik ga nu even wat eten, dus dit is echt het laatste dat ik hier zal schrijven

Yeh, as a SanFanBan winner you get from time to time interesting fan mail, that's for sure! He also ordered I had a "spreekverbod" (Prohibition of speaking) but he has removed that. After I had forbid them to use my mailbox anymore for wiki spamming it seems new ways are found.....
Graaf Statler

Return to Wiki NL