View unanswered posts | View active topics It is currently Fri Sep 20, 2019 6:08 am

Reply to topic  [ 3 posts ] 
Romaine 
Author Message

Reply with quote
Abd asked for a example of Romaine trolling, well here you are.
Here, a easy to find example of Romaine trolling because De Kolonel had collected Dutch cabal trolling. These are all examples of trolling, but sorry, in Dutch.

https://nl.wikiquote.org/wiki/Wikiquote ... lang_duren

Quote:
Gaan we opnieuw beginnen? Als je wilt kan ik alle eerder geconstateerde problemen gerust nog eens herhalen, maar dat schiet niet op. Het is bezopen dat je nog steeds denkt dat je achter de rug om van 2 van de 4 meest actieve gebruikers - zonder hen te informeren - een stel regels denkt in te kunnen voeren

Graaf Statler wrote:
Juist. Consensus. Omdat Romaine zich na maanden meldt is er plotseling geen consensus meer en onvoldoend draagvlak. Je moet maar durven. Aangegeven is zowel door Whaledad als ondergetekende dat we de Engelse richtlijnen niet zien zitten en ons meer op de Duitse en de Franse richtlijnen willen richten. (wat ook de basis is van de huidige richtlijnen, niks door mij verzonnen) En dat we tegen het gebruik van primaire bronnen zijn. Wat doet Romaine, om een consensus te bereiken? Precies wat wat wij niet willen! Ik zal jouw een wat vertellen, je probeert je zin door te drammen op een project waar je nauwelijks actief bent. Jij maakt het hier te gek. Faliekant tegen je voorstel. Ik vind het niks en onbruikbaar. Zo duidelijk? Mark-65 (overleg) 14 mei 2014 01:50 (CEST) (AKA Graaf Statler)

MOUNTS later return Romaine on WQ-NL, and start to make trouble because Whaledad and I had improved the rules to the Dutch copyright law. Active users, some we had not seen for years!

Read what De kolonel wrote about him on our Eerbeek blog.

Groeten uit Eebeek AKA De Kolonel wrote:
Kenmerk: enorme lappen tekst. Alles zonder kennis van zaken overhoop willen halen. Tot irritatie van iedereen. Maar zie hem dan maar weg te krijgen. Onmogelijk!

Zijn taktiek? Chaos creeren!. En dan zeggen kijk wat een puinhoop het is geworden. We moeten iemand gaan betalen die dit op kan ruimen.

Deze man gaat niet rusten tot hij voor 50 euro per uur dagelijks in het Europees parlement over Wikimedia kan blaten!

He try to become a mod, create chaos, and you can't get him out because he is so "useful". And the Kolonel give a link to same plan I don't know with his sick EP "lobbing with his party part, paid of course. Find it out yourself, because I am not interested in this person.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sun Jun 23, 2019 12:21 pm
Profile

Reply with quote
Graaf Statler wrote:
Abd asked for a example of Romaine trolling, well here you are.
I did? I don't think so. I may have said that without an example, a bald claim was not useful and can actually look bad. Even if it's actually reasonable. And really, my main point is that we generally gain nothing by complaint about the bad behavior of others. There may be exceptions, but, then, it is not "complaining" that is of value, nor is it the judgment of "trolling."

Sun Jun 23, 2019 5:26 pm
Profile

Reply with quote
Like I said before I don't care about them and I never did. And still not. I tried to do the what I did as good as I could and most times left them with there total nonsens with the motto it is not my money, not direct our indirect because it should be tax money.

For me Trollopedia or Trollosage was just a paper where I could learn to write what I did very well. Because before my age of 55 I had hardly wrote a shopping list And on Wikiquote I could learn a lot of Whalie but that was all, I don't care give a shit about quotes. Or Wikipedia. Or Wikisage. And they bothered me all the time, special Romaine with his sock army and allies. (Blue Knight, Wikischim, a shared troll account, Bart Versieck trolling, abitrolling, creating a chaos in general , shitting constant my mail box, etc, etc.)

And they irritated me because they did really noting except trolling and parting and being irritating themself but that was all. And when Guido too with his star sysyop Lidewij, how is hardly able to write her one name and started to trow accounts away and list of articles and block me constant on his Wikisage it was enough for me.

Just fuck yourself Guido and be glad I don't send a lawyer behind you for copvio and because of stealing my work in this way. Or wiki idiots with Edo in the first place with his rediciles maisl and because of that sanFanBan in general. Till now I mean.

But that is really all.

. Image
.Winner of
The SanBan

Mon Jun 24, 2019 3:39 am
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]