En jullie ook goedemorgen!

For discussion of nl.wikipedia.org
Post Reply
Graaf Statler
Side Troll

En jullie ook goedemorgen!

Post by Graaf Statler » Tue Sep 10, 2019 7:22 am

En het kwartje is kennelijk gevallen !

Mister Gouwenaar wrote:Je plaatst bij herhaling zaken op de Nederlandstalige Wikipedia, die niet zijn gebaseerd op controleerbare feiten en/of bronnen. Vervolgens probeer je me te beschuldigen van nalatigheid, omdat ik dit niet heb aangepast in Wikidata. Ik ben toch niet verantwoordelijk voor alle foutieve informatie die in Wikidata te vinden is en daar door wie dan ook is geplaatst? Hier kan ik uitsluitend aangesproken worden op mijn rol als gebruiker van de Nederlandstalige Wikipedia, net zoals ik Ronniebot aanspreek op zijn handelen hier.

Wat een inzicht Gouwenaar! Ook goedemorgen trouwens. En, hoelang is Ronnie met zijn Ronniebot en met zijn Wikidata vrinden al de meest ijselijke wikidata zooi naar binnen aan het smijten?

Overigens ook leuk, wordt totaal genegeerd.

Het is geen steek onder water maar een feit. Een deel van de rommel kan dus terdege ook wel van de hand van zijn wikidata-bot zijn. Als voorbeeldje Brendan Grace. Volgens Edoderobot een filmacteur. In werkelijkheid een komiek, die ook wat filmrollen heeft gedaan. The Banner Overleg 9 sep 2019 14:41 (CEST)

Edo vrij bier. Edo is trots op zijn miljoenen edits op wikidata maar controleert niet op de kwaliteit. En hij is bepaald niet de enige.

https://nl.wikimedia.org/wiki/Notulen_b ... ustus_2019

*Agenda: JdB wil kort verslag doen van de bijeenkomst nederlands auteursrecht. Wordt toegevoegd aan punt 2.3. Agenda is hierbij goedgekeurd.

Guido noemde dat hier al, ja. En daar zou ik wel eens benieuwd naar zijn. Vanaf 2009 vertel ik jullie al dat het onmogelijk is om het Amerikaanse Common Law en de Amerikaanse vrije opvattingen over copyvio klakkeloos over te nemen op een Nederlandstalige side en vooral als die ook nog eens in Amsterdam gehost wordt. Ik weet niet wat jullie nog liggen te klootstralen met jullie clubje, maar dit heeft gezien de oneindige meuk die door de jaren heen is opgeslagen in de kelder dus geen enkele zin. Want we zijn ondertussen 10 jaar later, het is 2019 weet je wel?

Je hoofdthema zou niet Popie Jopie geleuter over watermangment moeten zijn maar een grondig onderzoek door echte deskundigen van de auteursrechten problemen die ik al jaren aankaart. Da's veel beter dan nog even snel een paar happen van de free lunch te nemen en nog wat slokjes free beer, want dit is een kansloze expeditie verder terwijl zoals jullie kunnen lezen hier het met het moederbedrijf in LA ook niet erg soepel verloopt.

Overigens waarom geen fietsen liberating beweging opgezet? Ja joh, da's een veel beter idee! Niet al die licenties, veel makkelijker! Je neemt je piratenvlag mee naar het station als je van de Dam komt, betonschaartje mee, gratis biertje erbij, en hup, bevrijden die bikes! Geniaal toch?

Volslagen onverantwoorde idioten zijn jullie, want met die licentie leg je het risico voor 100% bij de hergebruiker neer. Snap je dat nu echt niet? Zo dom?
Schokkend.

Lazer toch eindelijk eens een end op met dit achterlijk gepruts!

Graaf Statler
Side Troll

Re: En jullie ook goedemorgen!

Post by Graaf Statler » Wed Sep 11, 2019 9:54 am

Weet je nog wel , éminence grise hoe gewéldig jij het vond dat ik hier terugdraait werd? Martin was immers geen jurist, was het niet? Want dat schreef je immers.

https://nl.wikipedia.org/w/index.php?ti ... d=16253225

Nee, dat ben ik inderdaad niet en zal dat zo in mijn steenkolen Engels toelichten. Maar jij hing wel constant de intellectueel uit, Gouwenaar! Je plaatste je constant op één lijn met professoren en deed voorkomen of je iets hééél belangrijks was. Je bek stond niet stil over het blog van Mr Engelfried. Je speelde constant een soort halve of hele jurist, maar als ik even doorgraaf ben jij niks anders dan een of ander jongeren opbouwwerker geweest. Niks mis mee hoor, heel nuttig, maar dit!

En dan die arrogante eeuwige hoog boven iedereen verheven toonzetting van je! Ik had godverdomme gewoon gelijk daar met mij een jaar succesvolle kleuterschool! Het was gewoon helemaal waar wat ik daar stelde. En mijnheer was nog te fijn gebouwd om een zeer beleefde mail te beantwoorden en het gesprek met mij aan te gaan indertijd.
Nee, mijnheer zat liever met zijn gesjeesde intellectuele vrinden virtueel te borrelen Wikipedia.

En bij die al die rare arbcomuitspraken en bannen en SanFanBan heb ik jouw ook niks van jouw gehoord, ouwe.Terwijl je er met je grote snotkokker boven op moet hebben gehangen want je was gewoon actief in die tijd. Je vriendje ex wethouder RJB vond het zefs ge-we-l-dig wat Mies daar bij elkaar stond te trollen met Ymnes boy. Ymnes, Dannielle haar hoop en toeverlaat in het Caribbean project, ga toch fietsen jatten, idioten!

En wat ik hier helemaal van moet denken weet ik gewoon niet. Anders dan dat ik daar volkomen gelijk had. 2009 mijnheertje, in 2009 al. Spuit 11 geeft water, god, god, god.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_W ... aan_jurist

Mijn steenkolentoelichting over mijn achtergrond kun je hier vinden, Gouwenaar.

============================================================================================================================
It feels unfair and I shall tell you why.

Because Vig wants so desperate to be a important silicon personality but he isn't.. He wish he was that important silicon leading figure. He wished he was the golden silicon boy.
But he can't. he never will be.

And the frustrated part must be one day Momo walked into wikiwonderland, a person of complete mysterious origin who drove them mad only by being there. A person who claimed the strangest things what slowly appeared all to be all true, including the fact his only really successful education was the first class of the kindergarten what is simple the true. The rest of my education was one big drama. The multiplication table of seven I still don't know dispit all the efforts of my mother and the teachers.

I really dreamed every night the school burned down with all it's shitty books and notebooks and stinking raincoats of that children in the corridor, My god what have I hate that school and it's teachers and how many times I have wished I had been a gypsy child. A few years ago I was there and I saw that dammed school had complete disappeared and it felt if as a delayed Christmas gift. Verschwunden, nothing was left, the place had become wood again and a dream came true.

But, but I can what they all want to do and they can't. I am a excellent editor and should be a great sysop. I know how to make a wiki to a succes, I showed them with Wikiquote, what they all the time try to destroy.
I showed them how to write good articles free of rights so you can give them away and I made great free pictures. Thinks they never, never can. Must be extreem frustrated, special because I don't give a fucking duck (expression out of the Dutch hippie periode) about Wikipedia. Not a single fuck.

KUT TOCH EINDELIJK EENS OP MET JULLIE TROLLOMEDIAAAAA CHAPTER.

No, this world is not honest.

Graaf Statler
Side Troll

Re: En jullie ook goedemorgen!

Post by Graaf Statler » Wed Sep 11, 2019 11:20 am

(cryptical message)

Watermangement. :mrgreen:

Ge zijt net zo een grote troll als uwe vriendje Jimmy :D
Kom maar eens met mijn trein spelen en als je lief bent bouw ik er ook wel een voor jouw.

Best, Martin

Post Reply