View unanswered posts | View active topics It is currently Wed Oct 23, 2019 8:04 pm

Reply to topic  [ 2 posts ] 
Laura Hale versus Robin (WMF) en Gereon Kalkuhl (WMF) 
Author Message

Reply with quote
Over paid editing wilde jullie het hebben is het niet? Want Laura is o god het tot vlees geworden lichtende voorbeeld van Paid Editing, toch?

OK, Paid Editing, inderdaad een schandaal. Dus laten we Eurocrap Robin (WMF) eens als voorbeeld nemen hiervan en laten we eens vergelijken. Je weet wel Wikimedia Robin van de Strategie 2017. Om te vergelijken met wat Laura gepresteerd heeft.

Om te beginnen is er bij Robin inderdaad geen sprake van paid editing omdat hij simpelweg zelden tot nooit enige serieuze edit op Wikipedia doet of ooit gedaan heeft, laat staan ooit een artikel schrijft. Dus het paid blijft staan maar het editen valt weg.

En lees deze discussie van mij met de Belgische Robin eens na.

https://nl.wikiquote.org/wiki/Wikiquote ... ediscussie

Het blijkt daar namelijk daar dat onze dappere Robin(WMF) behalve dat zoals later bleek in De Kroeg niet eens in staat was een pagina uit het Engels te vertalen maar buiten dat om WERKELIJK GEEN FLAUW BENUL bleek te hebben waar die hele strategiediscussie over ging!

Maar het kan nog erger. Want toen kregen we Gereon Kalkuhl(WMF) als opvolger van Robin(WMF). Een Duits Wikimedia figuur met typische machinevertalingen in het Nederlands die kennelijk nauwelijks of geen Nederlands sprak.

En wat heeft deze Paid Edid ster gedaan?

Dit:

https://meta.wikimedia.org/wiki/Special:Contributions/Gereon_Kalkuhl_(WMF)

Een beetje wat onzin die niemand ooit zal lezen vertalen. Hoewel één van die vertaling me is bijgebleven van die z.g. tafelgesprekken van een Afrikaanse tafel. Hoe had je zo gedacht mensen in Afrika te vinden die voor nop voor een Amerikaanse foundation gaan werken. En diegene die dat zei sloeg natuurlijk de spijker finaal op de kop.´Verder was het zwaar kut, machineachtige vertalingen van vaak onbegrijpelijke tafelgesprekken die nergens heen gingen.

IN SHORT, VIG AND FRAM AND EUROCRAP S.A., PLEUR TOCH EINDELIJK EEN TYFUSEND OP MET JULLIE SLAPPE GELUL OVER LAURA!

Steek eerst maar eens je hand in je eigenste eurocrap boezem zou ik zo zeggen.

(Sorry for our English readers, but I could only write this in my own native tongue. )

. Image
.Winner of
The SanBan

Thu Sep 12, 2019 3:46 am
Profile

Reply with quote
I don't know if the readers here who are reading the wikipediocrazy rants get the same impression I get. because if I read all the stuff there I get a impression of Laura, gosh, the first chapter person I ever saw who was serious doing her job. How is it possible, the first not free loader. Unbelievable, she is just doing her work and not only filling here pockets with bullshit money.
Een witte raaf a white knight, and a charming young lady too.

I hate those lazy chapter free loaders die de kantjes eraf lopen. Saboteurs, that is what they are.
They didn't had to pay me, writing was just a hobby, not a keybord is my friend but fools are. I am not a Wikipedian, I will never be one but those jerks who where partying in the time of the Erasmus price and where treating me as a piece of shit altough i was doing so the best I could was embarrassing. That has really, really yhurt me deep. Mooi weer spelen en pronken met andermans veren. I was the story writer in that time, I was the leading writer in the Eurocrisis with Greece. My articles where hot and had ten of thousands hit and where used by the press, not theres! I made wikiquote to succes and they did everything to destroy Whally's and my work. Jakkes!

. Image
.Winner of
The SanBan

Fri Sep 13, 2019 3:34 pm
Profile
Reply to topic   [ 2 posts ]