Jullie zijn een stel oneindige klottenklappers.

For discussion of nl.wikipedia.org
Post Reply
Graaf Statler
Side Troll

Jullie zijn een stel oneindige klottenklappers.

Post by Graaf Statler » Tue Oct 15, 2019 10:49 pm

Fram? Die loopt met zijn mooie vrouwtje aan zijn arm over een paar als vrij man weer rond te stappen. FF rot, ff doorbijten, paar jaar centjes terugbetalen en gaan met die banaan.
Shit happens en hij heeft niemand vermoord zeg!

Maar wat een bak! Want jullie hebben allemaal levenslang met jullie wikishit!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Graaf Statler
Side Troll

Re: Jullie zijn een stel oneindige klottenklappers.

Post by Graaf Statler » Thu Oct 17, 2019 8:57 am

Onze eigenste Nederlandse Fram van eigen bodem. Volkomen veilig achter de geheimhouding van MWF heeft ie jaren en jaren de boel op stelten gezet, maar je kunt dus nooit bewijzen wie er achter het Fram account zat. Het is allemaal speculatie in dit wiki spookhuis en hard bewijs zul je nooit vinden. Overigens is hij nooit slecht voor mij geweest, ook niet met zijn vele sokken.

Maar ik wil wel nog even stipuleren dat de "misdaden" van de mijnheer waar Guido Fram mee associeerde totaal bullshit zijn. Ik bedoel, die paar kilootjes zijn natuurlijk een druppel op de gloeiende plaat daar in de haven van Antwerpen en ik ben het totaal en dan ook totaal het met zijn vrouwtje eens, hij heeft toch niemand vermoord zeg. Ze doen nog erger in die rechtbank en bovendien nog twee keer kerst en hij is weer vrij. En die Peter de Vries zou je gewoon moeten schoppen.

Ga uit van goede wil, en vertrouw vooral alles en iedereen op Wikipedia, de enceclopedie die werkelijk iedereen kan bewerken, zelfs al zit je in de kast!

Wat een bak zeg!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Graaf Statler
Side Troll

Re: Jullie zijn een stel oneindige klottenklappers.

Post by Graaf Statler » Tue Oct 22, 2019 10:33 pm

Mdd 22 okt 2019 23:19 wrote:Bedankt, dat laatste was me gisteren meteen opgevallen. Ik had toen eigenlijk ook al min of meer het verdere verloop voorzien. Je bent lang niet de enige, die citaten op Wikipedia maar niets vinden. Al meer dan tien jaar worden ze te pas en te onpas verwijderd met de verwoesting van de Nederlands Wikiquote als hoogtepunt.

https://nl.wikipedia.org/w/index.php?ti ... d=54828469

God, god god Mdd. De verwoesting van Wikiquote nog wel! Een droeve puinzooi van grove auteursrechten schendingen, losse bij elkaar geraapte zinnetjes, het totaal, en als ik zeg totaal fout interpreteren van het Nederlandse citaatrecht en al dat moois onder copyleft en een totaal fout gebruikte CC licentie vrijgegeven. Net zoals op Wikipedia die licentie meestal totaal fout geïnterpreteerd wordt, in weerwil van wat Creative Comment stelt en een vergelijkbare rotzooi is.

Creative Commons biedt auteurs, kunstenaars, wetenschappers, docenten en alle andere creatieve makers de vrijheid om op een flexibele manier met hun auteursrechten om te gaan.

Met HUN auteursrechten Mdd. Van hen, hen hen. Het oorspronkelijke auteursrecht wordt niet vervangen door een CC licentie. En het citaatrecht is enorm beperkt Mdd en niet op rekken door maar raak te knoeien en je dan op gewoonterecht te beroepen zoals jij keer op keer maar weer verkondigd. Het is gewoon allemaal gelul, en dat is het heikele punt.

Het is tree house bullshit allemaal namelijk, Abd gelul, gelul uit je nek, grote onzin, gezwam en luchtfietsen.
Er klopt gewoon allemaal geen zak van wat jullie hebben uitgevreten. Geen hol gewoon! Werkelijk helemaal niets!

Post Reply