Met 5 wijven in de crib

For discussion of nl.wikipedia.org
Post Reply
Juliën
Sucks

Met 5 wijven in de crib

Post by Juliën » Wed Oct 30, 2019 8:13 pm

Een nieuwe medewerker sinds 1 oktober, en het is weer een vrouw! Toeval? Feit wel is dat je met parttime betrekkingen meer vrouwen aanspreekt (bewuste keuze?). Een artikel geschreven hebben op Wikipedia is alvast geen voorwaarde om bij Wikimedia Nederland te werken, hoe minder je ervan kent/kunt, hoe beter.

Maar vijf vrouwen in hun crib... dan hebben ze toch wel een serieus genderprobleem. Of geld de gendergap in omgekeerde wijze niet?

Graaf Statler
Side Troll

Re: Met 5 wijven in de crib

Post by Graaf Statler » Wed Oct 30, 2019 8:29 pm

En wat voor wijven zeg! Ik heb al vaker gezegd dat als alle vrouwen waren zoals die wiki vrouwen ik subiet naar de monniken republiek Athos in Griekenland zou emigreren! Wat een loeders zeg!

En dat is het allermooiste, in al die jaren dat ik op WP-Nl heb gebivakkeerd heb ik alleen maar mannen sidderend in de hoek zien zitten voor het verbale geweld van Moira en Trijnstel en hoe al die andere wiki heksen ook mochten heten. Maar ik heb werkelijk nog nooit ook maar één man een vrouw zien lastig vallen.

Daarom moest Elly een incident verzinnen met TT op Wikicon 2017, er zijn namelijk nooit sexe gerelateerde incidenten geweest! Dat moest je eens proberen, kijk maar hoe het met Romaine afliep die te hard praatte! Nee, die gender vrouwen weten van wanten hoor!

Ik heb veel ontzettende waanzin daar gezien, maar vrouwen lastig vallen, nee.

Mannen wel, zoals bijvoorbeeld Klaas is gepest met die abitroll uitspraak door Wikimedia Danielle, dat dan weer wel. Of ik door Moira en ;) Trijnstel met die Ymnes gekkigheid. Krengen bennen het Julien!

Post Reply