The daily Dutch wikinews

For discussion of nl.wikipedia.org
Graaf Statler
Side Troll

Re: The daily Dutch wikinews

Post by Graaf Statler » Sat Nov 04, 2017 3:57 pm

O, o, o, one of that gendergab lady's found her way to the talk page of Klaas. And, I highly respect woman, but not this kind of woman! I think for here at last everything what is male is has to disappear, even tomcats. Yes, such a type. This is no feminist, this is a fool! Read and judge yourself:

CC BY-SA 3.0 look here:

Overtreding Arbcom-uitspraak

KlaasZ4usV, ondanks uitleg en antwoorden van diverse collega's blijft u doorgaan met het doen van bewerkingen die volgens de recente Arbcom-uitspraak niet zijn toegestaan. Zo zijn o.a. (maar niet uitsluitend) diverse bewerkingen in de wikipedia-naamruimte te zien (in de Kroeg, in het Taalcafé, op de etalage-aanmeldpagina en bij Artikelen van de dag en op de pagina Informatie voor beheerders van publieke computers)

De Arbcom-uitspraak zegt o.a. "Het is KlaasZ4usV voortaan niet toegestaan om: Bij te dragen op alle pagina's in de Wikipedia naamruimte en de bijbehorende overlegpagina's. Uitzonderingen hierop: (i) reageren op blokkadeverzoeken over hemzelf; (ii) stemmen bij verkiezingen, peilingen, stemmingen en moderatoraanmeldingen door bij de optie van zijn keuze een hekje gevolgd door vier tildes te plaatsen. In de bewerkingssamenvatting mag hij desgewenst "+1" of "-1" plaatsen. Verdere toelichting of commentaar is niet toegestaan;"

Bij alle genoemde bewerkingen is geen sprake van een in de uitspraak genoemde uitzondering. Ik laat het bij deze allerlaatste waarschuwing: mocht je de komende tijd doorgaan met het doen van bewerkingen in de wikipedia-naamruimte en/of het uitvoeren van ongeoorloofde bewerkingen op OP's van gebruikers dan zal direct een blokkade worden opgelegd. Ecritures (overleg) 3 nov 2017 20:14 (CET)

( Verplaatst van OP Ecritures)
Beste Ecritures, Naar de letter heb je gelijk. Ik mag evenwel inhoudelijk bijdragen, maar niet uitwijden over bijkomende zaken. Zie de toelichtingen op uitspraak arbitragecommissie door diverse collegae. Zeg maar de uitspraak naar de geest interpreteren. Men kan uiteraard sterk van mening verschillen over wat inhoudelijk is of niet. Anderen halen er ook wel dingen bij die niet terzake doende zijn en daar wordt niets tegen gezegs. Met twee maten meten.
Iets anders. De vorige keer dat je me wilde (laten) blokkeren zei je "dan moet er een week geblokkeerd worden. Dat is gelukkig niet gebeurd. Het juiste woord is kan. Je kunt je collegamods niets verplichten. Maar goed dat is oude koeien uit de sloot halen. Zand erover. Uithuilen en weer met volle kracht vooruit in het uitbreiden en/of verbeteren van dit prachtige naslagwerk dat we met z'n allen samenstellen. Collegiale groeten van Klaas `Z4␟` V: 4 nov 2017 08:08 (CET)

KlaasZ4usV, er zijn jou twee maatregelen opgelegd: 1. niet meer werken in de wikipedia-naamruimte (behalve reageren op blokkadeverzoeken over jezelf of stemmen bij verkiezingen, peilingen, stemmingen en moderatoraanmeldingen) én 2. niet meer bijdragen aan OP's van gebruikers (behalve wanneer het over de inhoud (= artikelen van de encyclopedie) gaat). Alle bewerkingen die ik noemde vallen onder maatregel 1: het is jou niet toegestaan te werken in de wikipedia-naamruimte. Alle genoemde bewerkingen vallen daarbij niet onder 1 van de onder dit lid genoemde uitzonderingen. In mijn waarschuwing heb ik de door jou gedane bijdragen die vallen onder de tweede maatregel (bewerkingen op OP's van gebruikers die NIET over de inhoud van de encyclopedie gaan) niet eens genoemd.
Ook al jouw bijdragen van vandaag die je hebt gedaan (wederom reageren in de wikipedia-naamruimte + het aangaan van een discussie op mijn OP over iets dat NIET de inhoud van de encyclopedie betreft) geven aan dat je zonder schroom doorgaat met het doen van bijdragen die jou volgens de Arbcom-maatregel niet zijn toegestaan. Ecritures (overleg) 4 nov 2017 09:58 (CET)

Ik reageerde op jouw commentaar op mij. Als je me hier weg wil hebben: voel je vrij en ga je gang. Blokkeer me voor een week en we gaan het zien. Klaas `Z4␟` V: 4 nov 2017 10:17 (CET)
(Robot)

And again that crazy abitoll case of Klaas what fits perfect in North Korea. Klaas did a few edits what is not allowed by her wikimedia/abitroll troll frends.
Corrupt! You are corrupt, madam the feminist, that is what you are! And block him, just like he said! Show us and the world what kind of internettrolls you and your friends are!
Make my day, you little wicked, and you know what I have promised. The first one who blocked Klaas gets his one bio on augiies board, and I have seen who your friends are....

Graaf Statler
Side Troll

Post by Graaf Statler » Sun Nov 05, 2017 8:51 am

I make a copy here, you dirty Wikimedia/pedia trolls! Before it disappears. A summery of your dirty trolling, just like you did with so much other good editors and me.

Make my day, you wiki dirt cans, block him! lock him! Go to your troll friend mister James Alexander, maybe he can fix a Global Bock with the help of a few troll stewards. Make my day stelletje boerenlullen! By the way, how about the big Wikimedia troll meeting in Utrecht? I don't see any news about it, not on trollopedia, and very little on the trollomedia wiki.

Is het niet leuk? Geen leuk laatste troll nieuwtjes en troll roddeltjes om uit te wisselen ? Geen leuke WIR job om te scoren?
Jammer zeg! Maar reken maar dat ik alles uit elkaar pluis. Zo een heel GLAM/TROLL project en de TROLL/WIR wordt gefileerd in het vervolg. En elk troll blok, en elke abitroll zaak ook trouwens. Een abces moet je opensnijden, spuit de stinkende pus rond namelijk. (Robot)

=====================================================================================================
Back up summery Arbcom/KlaasZ4usV.

(CC BY-SA 3.0) Source, Robot.

Evaluatie[bewerken]
Geachte KlaasZ4usV, De Arbitragecommissie heeft haar uitspraak in de zaak Wikipedia:Arbitragecommissie/Zaken/Blokkade_KlaasZ4usV_III geëvalueerd. Nadere informatie vindt u op de zaakpagina onder het kopje Evaluatie.

De Arbitragecommissie, 30 sep 2017 00:56 (CEST)

Betekent dat ik geen bijdragen meer mag doen in De kroeg en andere overlegruimten die in de Wikipedianaamruimte staan? Met andere woorden: graag dat "niet alle" nader specificeren, De uitzonderingen zijn me duidelijk, maar dit is (veel) te ruim gesteld en maakt me zo ongeveer monddood. Bij elke zin kan iedere willekeurige mod wel verwijzend naar deze evaluatie iets roepen als: "dat verstoort de sfeer", "... het project", "dit is een PA" enzovoort en word ik mogelijk binnen pakweg twee maanden onbeperkt geblokkeerd. Klaas `Z4␟` V: 30 sep 2017 08:05 (CEST)
Inderdaad, dit houdt ondermeer in dat je niet meer in de Kroeg kan bijdragen. De tekst "niet alle" zie ik in de uitspraak niet staan, kan je specificeren wat je nader gespecificeerd wilt zien? CaAl (overleg) 30 sep 2017 09:23 (CEST) (op persoonlijke titel)
Dit staat letterlijk onder "Veranderingen in de uitspraak":

Het is KlaasZ4usV voortaan niet toegestaan om:

Bij te dragen op alle pagina's in de Wikipedia naamruimte ...
Als ik een tikfout zie staan op een pagina in de Wikipedianaamruimte mag ik die niet verbeteren of
ontroden, zoals (in Wat is een "beginnetje"?):

Er verschijnt dan een uitnodigingstekst
{| class=toccolours style="text-align: center; width: 100%; font-size: 85%; clear:both; margin-top:1em; margin-bottom:-0.5em;"
|<div style="float:left; text-align:left; font-size:xx-small; line-height:normal;">Geplaatst op:<br />dag-mnd-jaar</div>
| [[Image:Crystal txt.png|20x20px]] <span>Dit artikel is een [[Wikipedia:Beginnetje|beginnetje]] over [[Portaal:Categorie|Categorie]]. U wordt uitgenodigd op '''<span class=plainlinks>[{{SERVER}}{{localurl:{{NAMESPACE}}:{{PAGENAME}}|action=edit}} bewerken]'''</span> te klikken om uw kennis aan dit artikel toe te voegen''.</span>
| <div style="float:right; text-align:right; font-size:xx-small; line-height:normal">[[Sjabloon:Beginnetje|Sjabloon<br />help]]</div>
|}
door 'Portaal' weg te halen cq. 'Portaal:Categorie' die niet bestaat vervangen door iets anders?
Sterker nog: ik kan niet eens reageren op de evaluatie zelf, want die staat ook in de Wikipedianaamruimte.

Collegiale groeten uit AdamO van Klaas `Z4␟` V: 30 sep 2017 09:28 (CEST)

”niet” en “alle” staan er letterlijk in, “niet alle” niet, maar ik snap nu wat je bedoelt. Het komt er op neer dat je op geen enkele pagina in de Wikipedia-naamruimte (incl. OPs) meer mag bijdragen, op enkele specifiek genoemde situaties (zoals stemmen) na. Dit houdt voor nu ook in dat je niet op de OP van ‘jouw’ zaak mag bijdragen. We zullen kijken of dit als uitzondering genoemd moet worden. Tot die tijd kan je je reactie op de evaluatie hier kwijt: jouw OP staat op mijn volglijst en ik zal de rest van de ArbCom hier ook op wijzen. CaAl (overleg) 1 okt 2017 17:31 (CEST) (pers.titel)
Ook als iemand mij gericht aanvalt op een pagina in genoemde naamruimte kan ik me alleen op haar/zijn OP verdedigen? Een beperking, maar daar valt voor nu en komend half jaar (?) mee te leven denk ik. Klaas `Z4␟` V: 1 okt 2017 18:21 (CEST)
De Arbitragecommissie heeft naar aanleiding van jouw opmerking de uitspraak enigszins aangepast, zie op de evaluatie. Met vriendelijke groet, De Arbitragecommissie 7 okt 2017 00:52 (CEST)
Blokverzoek[bewerken]
Collega Ecritures[bewerken]
KlaasZ4usV, ik heb op de REGblok-pagina een verzoek gedaan aan de andere moderatoren of verschillende van jouw recente bijdragen op de Nederlandse wikipedia geoorloofd zijn gezien de recente evaluatie van de arbitragecommissie en de daarop volgende aanvullingen op de reeds staande uitspraak. Aangezien jij bij de stemming over mijn moderatorschap aangaf te twijfelen aan mijn onpartijdigheid met name wat jouw handelen betreft ("Ze is altijd tegen me" en vooral "Omdat ze me niet zo mag zal ze me nog eerder blokkeren ben ik bang. Nu moet ze dat og aan anderen vragen wat ze ook heeft gedaan een paar weken geleden; straks als ze gekozen wordt niet meer.") heb ik besloten om de beslissing over een eventuele blokkade in dit geval aan een andere moderator over te laten. Ecritures (overleg) 5 okt 2017 22:21 (CEST)

Reactie/verduidelijking Wikiklaas[bewerken]
Beste KlaasZ4usV, Ecritures constateert terecht dat de nieuwe beperkingen in de hernieuwde uitspraak van de Arbitragecommissie al enkele keren door je zijn overtreden. Als ik de uitspraak goed lees, en de door Ecritures aangedragen voorbeelden ernaast leg, dan constateer ik dat er zowel naar de letter als naar de geest van de uitspraak een blokkering van een week zou kunnen worden ingesteld.
De bedoeling van de uitspraak is, zo staat er klip en klaar in, om jou te bewegen je met de inhoud van de encyclopedie bezig te houden, en niet met de randzaken die aanleiding waren voor de zaak en de uitspraak. Het op OP's van gebruikers reageren op zaken die voorvallen op pagina's waar je geen bewerkingen meer mag doen, is iets heel anders dan je bezighouden met de inhoud van de encyclopedie, of het overleg daarover.
Ik heb eerder gezien dat je verrast was door de nieuwe beperkingen, en moeite had met de interpretatie ervan. Ik grijp het blokverzoek daarom aan om op dit punt de gevraagde helderheid te geven: de door Ecritures in het blokverzoek genoemde bewerkingen op OP's waren ongewenst. Je zult dergelijke bewerkingen dus in z'n geheel moeten staken om niet het risico te lopen van een nieuw blokverzoek. Zo'n volgend verzoek zal met grote waarschijnlijkheid gehonoreerd worden omdat onduidelijkheid over de interpretatie van de beperkingen dan geen rol meer speelt, en moderatoren gehouden zijn tot het uitvoeren van maatregelen die zijn ingesteld door de Arbitragecommissie. Lees verder alsjeblieft de toelichting die ik op de verzoekpagina gaf, en eventuele reacties die daarop nog door andere gebruikers worden gegeven. Met vriendelijke groet, WIKIKLAAS overleg 6 okt 2017 01:51 (CEST)
Verweer[bewerken]
Het bijwerken van het archief van het taalcafé was inderdaad bij vergissing een overtreding naar de letter. Als ik het archief niet bijhoud doet niemand het; heb ik altijd gedaan sinds de wijziging waarbij het archief per maand wordt uitgebreid door de bot. Ik mag in de gehele Wikipedianaamruimte niets meer doen. Het spijt me, maar om me daarvoor een week te blokkeren is gewoo een PA en ik mag daar alleen hier reageren. Precies waar ik bang voor was is gebeurd. Als je een mod en haar/zijn vriend(inn)en tegen je hebt, kom je er nooit meer vanaf. Ze grijpen elk wissewasje aan om je voor minimaal een week te blokkeren. Nu zijn ook alle OP's erbij gekomen in een poging mij monddood te maken; ik eem aan afgezien die van mezelf... Nu is het voorlopig met een sisser en een berisping afgelopen waarvoor dank. Verder door met uitsluitend de inhoud. Klaas `Z4␟` V: 6 okt 2017 06:40 (CEST) P.S. Is er iemand die het bijhouden van het Taalcaféarchief van me over wil nemen zolang de ArbComrestrictie geldt??
Reactie 2 Wikiklaas[bewerken]
Beste Klaas, er is hier niemand die je "monddood" probeert te maken. Het is je nog steeds van harte vergund om aan de inhoud van de encyclopedie te werken, en op overlegpagina's van artikelen en van gebruikers te overleggen over de inhoud van de hoofdnaamruimte. Dat zou ik niet "monddood" willen noemen.
Er is echter ook een uitspraak van de Arbitragecommissie die het je verbiedt om je nog bezig te houden met zaken die in de Wikipedia-naamruimte spelen, en/of om je bezig te houden met zaken die geen betrekking op de hoofdnaamruimte hebben. Die uitspraak ligt er omdat er een geschiedenis is die daar aanleiding toe gaf. Ik kan begrijpen dat de consequenties van de recente aanpassing niet onmiddellijk tot je doordrongen, en dat je vingers soms jeuken om een spelfout te verbeteren of om een archiefpagina op orde te maken. Je weet nu dat je daar echt van zult moeten afzien. OP's van gebruikers zijn voor jou geen verboden terrein, maar ze mogen niet gebruikt worden als uitwijkhaven voor het bespreken van zaken die je elders niet mag bespreken, en zo het omzeilen van de beperkingen.
Het lijkt me wijs als je je nu op de hoofdnaamruimte richt, en de Wikipedia-naamruimte laat voor wat die is. Spelfouten worden ook door andere medewerkers wel opgemerkt; als een archiefpagina erg achterloopt, is er ook wel een andere medewerker die ingrijpt, en de taak overneemt.
Ik heb je niet geblokkeerd omdat mij leek dat hier gewoon meer helderheid over de consequenties van de uitspraak nodig was, en helderheid verschaft men met woorden, niet met een blokkering. Maar nu die helderheid er lijkt te zijn, loopt een volgende overtreding hoogstwaarschijnlijk niet meer met een sisser af. Met vriendelijke groet, WIKIKLAAS overleg 6 okt 2017 12:44 (CEST)
Verweer 2 & reacties[bewerken]
Als er iemand een opmerking tegen mij maakt, zelfs als het een PA is, mag ik ook niet meer reageren. Zelfs geen welkom-sjablonen en/of -meldingen doen die toch echt altijd goed bedoeld zijn. Het zij zo. Klaas `Z4␟` V: 6 okt 2017 15:36 (CEST)
Ik zou met al dit soort klachten gewoon rechtstreeks naar de arbcom zelf gaan. Ze hier neerzetten helpt hoogstwaarschijnlijk niet veel. Degenen die hier niet in de arbcom zitten (ofwel: bijna iedereen), kunnen er sowieso niets aan veranderen, dat kan alleen de arbcom zelf. De Wikischim (overleg) 6 okt 2017 15:52 (CEST)
Ik kan niet naar de ArbCom, want die zijn ook in de WP-naamruimte - anders dan peiling-/stempagina's - opgeslagen. Zij en vele anderen die me op de volglijst hebben, zien het toch wel. Er was wat onduidelijk over de interpretatie OP; kennelijk is bedoeld alle pagina's die met 'Overleg' - uitgezonderd die van mezelf (blijkbaar) en in de hoofdnaamruimte(?) - beginnen, terwijl ik eerst veronderstelde OP's van WP-naamruimtepagina's. Klaas `Z4␟` V: 6 okt 2017 15:59 (CEST)
Je kunt de arbcom toch mailen? Of is dat ook al een overtreding? De Wikischim (overleg) 6 okt 2017 17:37 (CEST)
Men kan iedereen een elektronisch postbericht sturen, maar gelieve dat te beperken tot het hoogst noodzakelijke en dingen die beter niet openbaar gemaakt dienen te worden. Groot voorstander van openheid en transparantie, derhalve tegenstander van gesloten achterafkamertjespolitiek. Daar is al teveel sprake van vrees ik. Klaas `Z4␟` V: 7 okt 2017 12:36 (CEST)
Vragen[bewerken]
vraag 1[bewerken]
Geldt de uitzondering op bijdragen aan peilingen/stemmingen op Wikipedianaamruimte- en overlegpagina's ook voor te beoordelen pagina's, sjablonen, categorieën en dergelijke? Uiteraard met de restrictie geen verdere toevoeging dan +1 en voor-, tegenweg of neutraal? Klaas `Z4␟` V: 13 okt 2017 15:56 (CEST)

Op TBP staat duidelijk vermeld dat het geen stempagina is: het lijkt me dat die pagina dus gewoon valt onder "alle pagina's in de Wikipedia naamruimte en de bijbehorende overlegpagina's". Het lijkt mij dat in het verlengde daarvan ook de verwijderpagina's van afbeeldingen, sjablonen en categorieën daaronder vallen. Met andere woorden, ik denk dat onder de evaluatie van de ArbCom het jou niet toegestaan is om op deze pagina's een bijdrage te leveren. Misschien hebben andere moderatoren of leden van de ArbCom daar een andere mening over. Ecritures (overleg) 13 okt 2017 17:18 (CEST)
Inderdaad, de beoordelingspagina’s zijn geen peil-/stempagina’s en vallen dus niet onder de uitzondering. CaAl (overleg) 13 okt 2017 18:50 (CEST)
Daarom vroeg ik het ook. Gek eigenlijk dat het antwoord eerst komt van iemand die niet in de ArbCom zit. Klaas `Z4␟` V: 13 okt 2017 21:47 (CEST)
Ik probeerde slechts behulpzaam te zijn. Excuses als dat in slechte aarde valt. Fijn dat je vraag nu door de correcte persoon is opgelost Ecritures (overleg) 13 okt 2017 22:14 (CEST)
Let op[bewerken]
Wanneer u opmerkingen heeft op mij(n bijdragen) plaats ze dan a.u.b. hier.
Ben door ArbCom verbannen van alle andere overlegruimten inclusief de geheke Wikipedianaamruimte.
Collegiale groeten van Klaas `Z4␟` V: 21 okt 2017 16:28 (CEST)

Je mag nog gewoon deelnemen aan inhoudelijke discussies, hoor. Woody|(?) 22 okt 2017 18:01 (CEST)
Waar blijkt dat uit in de tekst die er staat? Als iemand vindt 'dit is niet inhoudelijk' kan zij/hij mij voor een week (laten) blokkeren. Klaas `Z4␟` V: 22 okt 2017 18:05 (CEST)
"Het is KlaasZ4usV voortaan niet toegestaan om ... deel te nemen aan discussies op overlegpagina's die niet direct op de inhoud van de encyclopedie van toepassing zijn[.]" Het is je dus niet verboden om deel te nemen aan discussies op overlegpagina's die wel over de inhoud gaan. Maar als je niet in staat bent te beoordelen of een discussie of jouw reactie op de inhoud ziet kan je inderdaad beter het zekere voor het onzekere nemen en maar gewoon niet reageren. Maar doe niet alsof je niet mag reageren. Woody|(?) 22 okt 2017 18:13 (CEST)
Ik neem indrdaad geen enkel risico. Mij is een keer verweten dat ik niet inhoudelijk reageerde, terwijl het juist de ander was die het alleen over de vorm had... Klaas `Z4␟` V: 22 okt 2017 18:15 (CEST)
Ik ben wel benieuwd waarom je anderen dan uitnodigt eventuele opmerkingen over je bijdragen hier te plaatsen. Een kwaadwillende gebruiker zou er immers op kunnen wijzen dat jouw gebruikersoverlegpagina ook gewoon onder de reikwijdte van de uitspraak valt (deze wordt in ieder geval niet expliciet uitgesloten). Of was je van plan ook op die opmerkingen niet te reageren? Woody|(?) 22 okt 2017 18:26 (CEST)
Als ik vermoed dat men op enigerlei wijze mijn antwoord onder de uitspraak kan laten vallen: inderdaad. Dat zal waarschijnlijk niet lukken, want het is op 7 oktober expliciet toegevoegd dat ik bij rechtstreeks aanvallen (als dat hier gebeurt is dat extra duidelijk) me wel mag verdedigen. Het zou wel heel vreemd zijn als dat niet zou mogen. Dank voor je professionele inbreng, Woody. Hartelijke groeten, Klaas `Z4␟` V: 22 okt 2017 21:53 (CEST)
Gewenste artikelen en etalagestemming[bewerken]
Gewenst[bewerken]
Sinds ik verbannen ben van alle overlegpagina's en van pagina's in de Wikipedianaamruimte (met uitzondering van peil- en stempagina's of als een verzoek over mezelf gaat) kan ik ook geen artikelen meer aanvragen. Noch bij het vertaalproject, noch in de diverse subpagina's van Gewenste artikelen. Als er een lijst of doorverwijspagina is kan ik daar een of meer rode links toevoegen, zoals ik met József Eötvös heb gedaan, maar deze dp is erg nieuw dus minder kans dat het wordt opgepakt. Hoe deze situatie te verbeteren? ArbCom, moderatoren, andere deskundigen i wikijuridischekwesties? Mijn volgers hebben vast ook wel enige inbreng. Alvast dank voor uw antwoord(en).

Nogmaals, maar dan van een andere gebruiker: je bent NIET verbannen van alle overlegpagina's. Aan overleg over de inhoud van de encyclopedie kun je zonder meer deelnemen. De praktijk liet echter vaak zien dat je niet reageerde op wat er in het overleg werd besproken, maar vreemde zijsprongen maakte of eigen stokpaardjes bereed (zaken erbij halen die er op dat moment helemaal niet toe deden, maar bijvoorbeeld voor jou kennelijk nog als onafgehandeld voelden). Met zulke opmerkingen die geen betrekking hadden op het lopende overleg, liep je een grote kans dat te laten ontsporen, en het is om die reden dat er om maatregelen is verzocht. Zodra echter iemand beweert dat een zaak zus-en-zo in elkaar zit, en jij hebt een goede bron die anders beweert, ben je meer dan welkom om iemands mening te bestrijden. En uiteraard is het je ook gewoon vergund om mee te delen dat je een partij in een inhoudelijk overleg steunt als je dat ook zakelijk kunt beargumenteren (bijvoorbeeld: ik vind dat gebruiker "A" gelijk heeft want hier-en-hier is na te lezen dat een deskundige er ook zo over denkt). WIKIKLAAS overleg 24 okt 2017 22:50 (CEST)
Toch heb ik meer dan eens meegemaakt dat iemand beweerde dat mijn reactie niet inhoudelijk was, terwijl ik duidend op een Wikipedia-advies (helaas mag ik het woord "richtlijn" hier niet gebruiken, want dat is het helaas (nog?) niet, wel degelijk over de inhoud had. We waren het kennelijk zeer oneens over hoe je zo'n advies interpreteert, zeg maar dat je het naar willekeur kunt toepassen en dan heb ik natuurlijk ongelijk, omdat ik in het "verdomhoekje van de onbegrepen collega" zit Glimlach (of zat?) klikt dramatischer dan het is Ik heb inmiddels voorzichtig de proef op de som genomen op twee plekken. Dank voor je toelichting, Wikiklaas. Zolang men bij het onderwerp in een discussie blijft (of daar juist op terugkomt als een ander het volgende deed) en geen zijpaden inslaat, is er niets aan de hand en zou een week blokkeren averechts werken door de ArbCom naar de letter te interpreteren en getuigen van inderdaad om wat voor (persoonlijke?) reden dan ook "monddood willen maken", toch? Klaas `Z4␟` V: 25 okt 2017 10:23 (CEST)

Etalage[bewerken]
Het is me niet helemaal duidelijk of ik ook voor of tegen nominaties voor 'opname in' / 'verwijdering uit' de etalage van artikelen mag stemmen, uiteraard zonder argumenten. Ik denk van wel, maar nam in eerste instantie geen enkel risico vorige §, maar na de toelichting toch maar een inhoudelijke stem uitgebracht zonder uit te wijden. Klaas `Z4␟` V: 27 okt 2017 08:43 (CEST)

Overtreding Arbcom-uitspraak[bewerken]
KlaasZ4usV, ondanks uitleg en antwoorden van diverse collega's blijft u doorgaan met het doen van bewerkingen die volgens de recente Arbcom-uitspraak niet zijn toegestaan. Zo zijn o.a. (maar niet uitsluitend) diverse bewerkingen in de wikipedia-naamruimte te zien (in de Kroeg, in het Taalcafé, op de etalage-aanmeldpagina en bij Artikelen van de dag en op de pagina Informatie voor beheerders van publieke computers)

De Arbcom-uitspraak zegt o.a. "Het is KlaasZ4usV voortaan niet toegestaan om: Bij te dragen op alle pagina's in de Wikipedia naamruimte en de bijbehorende overlegpagina's. Uitzonderingen hierop: (i) reageren op blokkadeverzoeken over hemzelf; (ii) stemmen bij verkiezingen, peilingen, stemmingen en moderatoraanmeldingen door bij de optie van zijn keuze een hekje gevolgd door vier tildes te plaatsen. In de bewerkingssamenvatting mag hij desgewenst "+1" of "-1" plaatsen. Verdere toelichting of commentaar is niet toegestaan;"

Bij alle genoemde bewerkingen is geen sprake van een in de uitspraak genoemde uitzondering. Ik laat het bij deze allerlaatste waarschuwing: mocht je de komende tijd doorgaan met het doen van bewerkingen in de wikipedia-naamruimte en/of het uitvoeren van ongeoorloofde bewerkingen op OP's van gebruikers dan zal direct een blokkade worden opgelegd. Ecritures (overleg) 3 nov 2017 20:14 (CET)

( Verplaatst van OP Ecritures)
Beste Ecritures, Naar de letter heb je gelijk. Ik mag evenwel inhoudelijk bijdragen, maar niet uitwijden over bijkomende zaken. Zie de toelichtingen op uitspraak arbitragecommissie door diverse collegae. Zeg maar de uitspraak naar de geest interpreteren. Men kan uiteraard sterk van mening verschillen over wat inhoudelijk is of niet. Anderen halen er ook wel dingen bij die niet terzake doende zijn en daar wordt niets tegen gezegs. Met twee maten meten.
Iets anders. De vorige keer dat je me wilde (laten) blokkeren zei je "dan moet er een week geblokkeerd worden. Dat is gelukkig niet gebeurd. Het juiste woord is kan. Je kunt je collegamods niets verplichten. Maar goed dat is oude koeien uit de sloot halen. Zand erover. Uithuilen en weer met volle kracht vooruit in het uitbreiden en/of verbeteren van dit prachtige naslagwerk dat we met z'n allen samenstellen. Collegiale groeten van Klaas `Z4␟` V: 4 nov 2017 08:08 (CET)
KlaasZ4usV, er zijn jou twee maatregelen opgelegd: 1. niet meer werken in de wikipedia-naamruimte (behalve reageren op blokkadeverzoeken over jezelf of stemmen bij verkiezingen, peilingen, stemmingen en moderatoraanmeldingen) én 2. niet meer bijdragen aan OP's van gebruikers (behalve wanneer het over de inhoud (= artikelen van de encyclopedie) gaat). Alle bewerkingen die ik noemde vallen onder maatregel 1: het is jou niet toegestaan te werken in de wikipedia-naamruimte. Alle genoemde bewerkingen vallen daarbij niet onder 1 van de onder dit lid genoemde uitzonderingen. In mijn waarschuwing heb ik de door jou gedane bijdragen die vallen onder de tweede maatregel (bewerkingen op OP's van gebruikers die NIET over de inhoud van de encyclopedie gaan) niet eens genoemd.
Ook al jouw bijdragen van vandaag die je hebt gedaan (wederom reageren in de wikipedia-naamruimte + het aangaan van een discussie op mijn OP over iets dat NIET de inhoud van de encyclopedie betreft) geven aan dat je zonder schroom doorgaat met het doen van bijdragen die jou volgens de Arbcom-maatregel niet zijn toegestaan. Ecritures (overleg) 4 nov 2017 09:58 (CET)
Ik reageerde op jouw commentaar op mij. Als je me hier weg wil hebben: voel je vrij en ga je gang. Blokkeer me voor een week en we gaan het zien. Klaas `Z4␟` V: 4 nov 2017 10:17 (CET)

Graaf Statler
Side Troll

Post by Graaf Statler » Sun Nov 05, 2017 10:04 am

PS, I made a mistake. Sorry. I used the term boerenlullen, (Farmers pricks) but because of the gendergab it had to be boerenkutten (Farmers pussy's) But this is not regular in Dutch, we use the term kutwijf, pussy woman. Or not so ruff, trut, doos, geit, stom wijf, troela, tuthola, etc. But in the case of Ecritures I prerfere the term kutwijf or kutwijven (Plural). Or kuttroll, what you are of course. Gendergab, you know.

PS, You met him in Utrecht in the office of Wikimedia and didn't like Klaas, that is what you wrote yourself on his talkpage. And now you are misusing this insane abitroll verdict. You know what? I hate people who are misusing power. Like a man who is misusing his power over a woman. What you feminist? You are exact the same like them! Kutwijf!

Graaf Statler
Side Troll

Post by Graaf Statler » Sun Nov 05, 2017 4:31 pm

Ah, they never forget me. Nor my digital friend Kolonel Zeiksnor (robot, 17)

De rechthebbende kan diens auteursrecht gaan handhaven en een vergoeding vorderen bij de plaatser. (En de plaatser kan net zo goed de persoon zijn die de sokken revert.) Maar dat niet alleen, ook mensen die content van Wikipedia gebruiken kunnen in de problemen komen, zelfs al houden ze zich aan de cc-by-sa-licentie. Zij schenden immers ook het auteursrecht van de wegenwiki-auteurs. Dat kan een duur geintje worden. De WMF mag dan wel beschermd worden door de DMCA maar bewerkers en hergebruikers niet.

*I doubt if WMF in Europe is protect by DMCA, Natuur12. With this terms of use? Forget it! The European judge has nothing to do DMCA, Natuur12, Wikipedia is under two legal systems. The dutch and the aAmerican. But keep on dreaming!

Ook is er een sociaal aspect. Veel rechthebbende staan vrij welwillend tegenover Wikimedia. Ze vragen alleen verwijdering of willen gewoon dat hun naam vermeld wordt. Dat alles veranderd zodra er opstootjes ontstaan en zeker wanneer schendingen teruggeplaatst worden. Logisch, want dan krijgen mensen het gevoel dat er een of andere princiependiscussie over hun rug gevoerd wordt. Dan is het dag welwillendheid.

*Correct, so you troll everybody out who is claiming WP-NL is a digital tras can filled with copyvio.

Vandaar dat ik kies voor de weg die de minste onrust veroorzaakt en de rechten van de wegenwiki-auteurs zoveel mogelijk respecteert
.

*We will see what was more unrest, fucking me, or started a normal discussion with me. But I know the answer. I will get you, dirty troll!

Mocht je denken ja maar wie vraagt er nou geld voor zoiets. Sommige mensen verdienen hun boterham met het handhaven van het auteursrecht op hun werk vrijgegeven onder een vrije licentie. (En ja, die heb je ook binnen de Wikimedia-beweging.) Natuur12 (overleg) 5 nov 2017 14:44 (CET)

*Treu. And do you know the saying met vuur spelen, Natuur12? Playing with fire? With matches? Because that is what you have done.

=====================================================================================================================

Maar voor mij zie ik vele tekenen die gelijken op Graaf ... of zijn kompaan Micha Kat, ieder heeft hier meer dan 100 gebruikersnamen.

*Can you give any proof, dear Lidewij? That would be fine.

Bij Graaf was het (op het laatst) altijd het zelfde beeld, iets tot stukken verwijderen van de het lemma en zelden er iets aan toevoegen. Ik denkt zijn POV te herkennen. Ook is er een voorkeur om aan andere te doceren hoe er/hier gewerkt dient te worden, vooral bij beginnelingen.

*Talking about Wikiquote? I didn't know you were a user there.

Beide heren zijn heel slim in het tegen elkaar uitspelen van mensen. Ook is voor hun duidelijk hoe het spel gespeeld dient te worden. Met kopierechten zijn ze al jaren bezig, maar dan wel gemaakt bij/door een ander.

*Yes. To be exact by the gouvernement of the kingdom the Netherlands. And if you don't like it, you have to be in Den Haag, but not with me. It is a s crazy as to blame me there red traffic lights in the world.

De inhoud van Wegenwiki is beschikbaar onder de GNU Free Documentation License 1.2, er is geen verbod op overnemen. Alleen op Wikipedia wil men meer, ook nog de cc-by-sa-licentie. In ieder geval is het heel iets anders dan wanneer er helemaal geen kopierechten zijn en een verbod op overnemen is. (op Wikisage hebben we niet voor niets de regel dat de permalink in de samenvatting komt, daar kan men niet gemakkelijk iets aan veranderen. Duidelijk is ook het moment van toevoeging)
Ook heb ik gezien dat men op Wegenwiki dingen van bv Wikipedia overneemt, daar zie ik meer gevaar. Het is niet duidelijk wat je binnen haalt, maar dat is gelijk op wat op Wikipedia staat. Bij beide speelt het zelfde, maar dat geld eigenlijk bij alles wat er geschreven staat
. Ik weet dat er vroeger geen consensus was voor het verwijderen van copyvio uit de geschiedenis, ik weet niet wanneer deze regel is in gegaan.

*But that is a other license, GNU 12, dear Lidewij., and not comptabele with the wikipedia license. And the rest is of course hors shit.

Nu de sokpop. Wanneer je hem op zijn wenken bedient, zal het blijven bij: hij vraagt en jij draait zijn favoriete muziek. En alle verwarring daar omheen zal hij prachtig vinden. Net zoals andere de les te lezen en vermelden hoe er hier gewerkt dien te worden.
Het is prettig wanneer hij problemen aankaart, maar zet dit soort dingen van een sokpop, op de lijst.
Wikiklaas stelt zo ongeveer: zolang een sokpopgebruiker geen schade berokkent, maar, integendeel, zeer zinvolle bijdragen levert is er geen probleem.
Maar wanneer Pauline een fout ergens verbetert, mag ze twee maanden weg blijven. Ik vind dit zo krom. Lidewij (overleg) 5 nov 2017 16:11 (CET)

*You are a beelddenker, Lidewij, you are autistic. And Natuur12 is not autistic, but made a choice. A criminal and danger very choice. Because both me and Natuur12 know were it is about. Copyvio. And, both protecting copyvio and trolling are forbidden by law. So, Natuur12, was it a good idea, your trolling? What do you think yourself? Do you want the answer? Je bent een enorme boerenlul!

Graaf Statler
Side Troll

Post by Graaf Statler » Sun Nov 05, 2017 4:38 pm

Ah, they never forget me. Nor my digital friend Kolonel Zeiksnor (robot, 17)

De rechthebbende kan diens auteursrecht gaan handhaven en een vergoeding vorderen bij de plaatser. (En de plaatser kan net zo goed de persoon zijn die de sokken revert.) Maar dat niet alleen, ook mensen die content van Wikipedia gebruiken kunnen in de problemen komen, zelfs al houden ze zich aan de cc-by-sa-licentie. Zij schenden immers ook het auteursrecht van de wegenwiki-auteurs. Dat kan een duur geintje worden. De WMF mag dan wel beschermd worden door de DMCA maar bewerkers en hergebruikers niet.

*I doubt if WMF in Europe is protect by DMCA, Natuur12. With this terms of use? Forget it! The European judge has nothing to do DMCA or with this unacceptable terms of use, Natuur12, and Wikipedia-NL is under two legal systems. The Dutch and the American. And what about the moral aspect. A foundation who doesn't care about people, users, and copyvio. But keep on dreaming your sweet dreams about DMCA at the other site of the oceaan.

Ook is er een sociaal aspect. Veel rechthebbende staan vrij welwillend tegenover Wikimedia. Ze vragen alleen verwijdering of willen gewoon dat hun naam vermeld wordt. Dat alles veranderd zodra er opstootjes ontstaan en zeker wanneer schendingen teruggeplaatst worden. Logisch, want dan krijgen mensen het gevoel dat er een of andere princiependiscussie over hun rug gevoerd wordt. Dan is het dag welwillendheid.
(I suppose you mean Principekwestie?)

*Correct, so you troll everybody out who is claiming WP-NL is a digital tras can filled with copyvio. And what do you mean by a social aspect?

Vandaar dat ik kies voor de weg die de minste onrust veroorzaakt en de rechten van de wegenwiki-auteurs zoveel mogelijk respecteert
.

*We will see what was gives more unrest, fucking me and troll me out with a global lock and a SanFanBan, or started a normal discussion with me. But I know the answer. I will get you, dirty troll! You can count on that!

Mocht je denken ja maar wie vraagt er nou geld voor zoiets. Sommige mensen verdienen hun boterham met het handhaven van het auteursrecht op hun werk vrijgegeven onder een vrije licentie. (En ja, die heb je ook binnen de Wikimedia-beweging.) Natuur12 (overleg) 5 nov 2017 14:44 (CET)

*Treu. And do you know the saying met vuur spelen, Natuur12? Playing with fire? With matches? Because that is what you have done.

=====================================================================================================================

Maar voor mij zie ik vele tekenen die gelijken op Graaf ... of zijn kompaan Micha Kat, ieder heeft hier meer dan 100 gebruikersnamen.

*Can you give any proof, dear Lidewij, it was me? That would be fine.

Bij Graaf was het (op het laatst) altijd het zelfde beeld, iets tot stukken verwijderen van de het lemma en zelden er iets aan toevoegen. Ik denkt zijn POV te herkennen. Ook is er een voorkeur om aan andere te doceren hoe er/hier gewerkt dient te worden, vooral bij beginnelingen.

*You are talking about Wikiquote i suppose? I didn't know you were a user there.

Beide heren zijn heel slim in het tegen elkaar uitspelen van mensen. Ook is voor hun duidelijk hoe het spel gespeeld dient te worden. Met kopierechten zijn ze al jaren bezig, maar dan wel gemaakt bij/door een ander.

*Yes. To be exact by the gouvernement of the Kingdom the Netherlands. And if you don't like it, you have to be in Den Haag were our gouvernement is, but not with me. It is as crazy as to blame me there red traffic lights in the world. And i don't speel mensen uit, I think you mix me up with Natuur12.

De inhoud van Wegenwiki is beschikbaar onder de GNU Free Documentation License 1.2, er is geen verbod op overnemen. Alleen op Wikipedia wil men meer, ook nog de cc-by-sa-licentie. In ieder geval is het heel iets anders dan wanneer er helemaal geen kopierechten zijn en een verbod op overnemen is. (op Wikisage hebben we niet voor niets de regel dat de permalink in de samenvatting komt, daar kan men niet gemakkelijk iets aan veranderen. Duidelijk is ook het moment van toevoeging)
Ook heb ik gezien dat men op Wegenwiki dingen van bv Wikipedia overneemt, daar zie ik meer gevaar. Het is niet duidelijk wat je binnen haalt, maar dat is gelijk op wat op Wikipedia staat. Bij beide speelt het zelfde, maar dat geld eigenlijk bij alles wat er geschreven staat
. Ik weet dat er vroeger geen consensus was voor het verwijderen van copyvio uit de geschiedenis, ik weet niet wanneer deze regel is in gegaan.

*But that is a other license, GNU 1.2., dear Lidewij. and not comptabele with the wikipedia license. And the rest is of course hors shit.

Nu de sokpop. Wanneer je hem op zijn wenken bedient, zal het blijven bij: hij vraagt en jij draait zijn favoriete muziek. En alle verwarring daar omheen zal hij prachtig vinden. Net zoals andere de les te lezen en vermelden hoe er hier gewerkt dien te worden.
Het is prettig wanneer hij problemen aankaart, maar zet dit soort dingen van een sokpop, op de lijst.
Wikiklaas stelt zo ongeveer: zolang een sokpopgebruiker geen schade berokkent, maar, integendeel, zeer zinvolle bijdragen levert is er geen probleem.
Maar wanneer Pauline een fout ergens verbetert, mag ze twee maanden weg blijven. Ik vind dit zo krom. Lidewij (overleg) 5 nov 2017 16:11 (CET)

*You are a beelddenker, Lidewij, you are autistic. And Natuur12 is not autistic, but made a choice. A criminal and danger very choice. Because both me and Natuur12 know were it is about. Copyvio. And, both know protecting copyvio and trolling are forbidden by law. So, Natuur12, was it a good idea, your trolling? What do you think yourself? Do you want the answer? Je bent een enorme boerenlul! geweest!

Graaf Statler
Side Troll

Post by Graaf Statler » Mon Nov 06, 2017 8:37 am

O, O, O, a Trollomedia drama! The speech of Elly! And she even got a wikiuil for here gendergab project! What happend? Elly here speech on the WNC2017 last Saturday. De Gendergap op Wikipedia is geen vrouwenprobleem The gendergab is not the problem of woman, man has to change. Her is here speech (robot translation) And here the reaction of Theobald Tiger, a formal WIR. (Something like everything I wrote about you is now proved)
And here the huge rel: Why? Because here problems with Theobald had nothing to do with the fact she is a woman! But she suggested it had something to do with sexual harassment, but the plain true is she is one of the most lousy editors of Wikipedia!

And this happend all the time! Most of that gendergab woman (See Klaas and that arbcom case with Ecritures) are a bunch of lunatics, but when you say something about that, they start to shout: He, I am a girl and you are a dirty man! Because, I can say a lot about WP-NL, but sexual harassment, never! Nobody of the man ever did such a thing. They are most times very polite and friendly to woman, more than to man. The woman, like Moira, Trijnstel are the biggest problem there! Who are swinging there tits and bits, like Trijnstel did with that Ymnes boy as a professional babysnatcher, that is sexual misuse! Yes, madam Trijnstel, in that global lock affair with that horny wink to him! Don't try to fool that old Graaf, you bitch! And what MM did with that two boys in here street with here I am a vulnerable, a bit hony mother animal who is protecting here family act.
You Moira? Scared of two autistic boy's with a train complex in your street? Give me a break! You are not even afraid if there are ten tigers in your street!

Graaf Statler
Side Troll

Post by Graaf Statler » Mon Nov 06, 2017 12:17 pm

And again wrong, madam Ecritures.

It is not about harassment like you, are with Klaas at the moment and Trijnstel, and Moria did in the past with me, our about being complet simple and stupide like Elly, and Lidewij with here not understanding of copyright, it is about Elly who held a metoo speech, because TT was to ruff about here performance on Wikipedia! Or to ruff, I don't know, because she is one of the most lousy writers of Wikipedia. That's the point!

Your dirty tricks and stupidity has nothing to do with the fact you are woman! The man on Wikipedia behave themself on a sexual way perfect to you! Polite, friendly, real. to friendly I would say. You woman are misbehaving themself, even in a sexual way and and I have given many examples of this fact! !

Graaf Statler
Side Troll

Post by Graaf Statler » Mon Nov 06, 2017 12:20 pm

And again wrong, madam Ecritures.

It is not about harassment like you with Klaas at the moment and Trijnstel, and Moria did in the past with me, our about being complet simple and stupide like Elly, and Lidewij with here not understanding of copyright. It is about Elly who held a metoo speech on that WMC conference, because TT was to ruff about here performance on Wikipedia! Or to ruff, I don't know, because Elly is one of the most lousy writers of Wikipedia with here inclusionisme.
That's the point!

Your dirty tricks and stupidity has nothing to do with the fact you are woman! The man on Wikipedia behave themself sexual perfect to you! Polite, friendly, real. Too friendly I would say. You woman are misbehaving themself, even in a sexual way and and I have given many examples of this fact! And Elly is doing that too, with here false accusation in public, and don't forget, TT is a ex WIR, and everybody knows his real name! It is a huge scandal how you woman behave yourself with your gendergab nonsens!

Graaf Statler
Side Troll

Post by Graaf Statler » Mon Nov 06, 2017 1:07 pm

Ha, Natuur12 Of course. The WMF fireman. (CC BY-SA 3.0)

Het valt me op dat er heel snel conclusies worden getrokken en er eigenlijk niet aan Ellywa gevraagd wordt hoe ze dit nu eigenlijk bedoelt heeft. We hebben het hier over een tekst geschreven met als doel te dienen als hulpmiddel bij een presentatie. Z'n stuk omvat natuurlijk nooit alle nuances, bruggetjes en extra uitleg die je tijdens de presentatie wel over kan brengen.

*No, trollske12, this happens if WMF promote and support a chapter with complet incompetent people. What you know of course, because you are intelligent and your Dutch and English is perfect. You and I know Elly is in no way able to held such a speech. And yes, I am sure Elly didn't mean it in this way, but she simple doesn't have the brain capacity to held such a speech.

Of zijn er mensen in de veronderstelling dat mensen eerst een heel essay schrijven ter voorbereiding van z'n presentatie om dat vervolgens woord voor woord voor te gaan lezen? Ellywa begint zwaar en geeft zelf aan dat ze zwart-wit begint maar als je doorleest naar het eind zie je dat de soep helemaal niet zo heet gegeten wordt en dat de soep helemaal niet zo heet gegeten wordt. Natuur12 (overleg) 6 nov 2017 13:43 (CET)

*Gelul van een boerenlul van de bovenste plank (bull shit) Natuur12. You know better. Aldo your intelligence is average, you have to understand yourself it's gelul.
Misschien besodemieter jij die achterlijke gladiolen op Pedia hiermee, maar mij echt niet hoor vrind! (You don't fool me, my friend.)

TO BE CONTINUED HERE. (ROBOT, 16)

Theobald is in the house, later more.

By the way, teringwife is real ruff, tering is Tuberculosis, so a Tuberculosis wife. And if people are using this term, like TT did, they are extreem angry!
If you say teringwijf , believe me, it is not the same like kutwijf. Kutwijf, pussy wife, is in base true, although ruff and ordinary, and is not the same like teringwijf. The Dutch kan be very, very ruff. Swear like a Dutchman?

Graaf Statler
Side Troll

Post by Graaf Statler » Mon Nov 06, 2017 11:46 pm

And of course a blocking request of Natuur12 for Theobald. En neem er zelf ook eentje, smerige troll dat je bent!

What happend. I start at the beginning. Theobald was one of the users who helped me by writing the article of my father, and one of the first persons i met on Wikipedia.
Theobald is absolute a very erudite person, a intellectual, and became one of the first Wikipedians in Residence
What ended up in a drama, and to use Theobald his one words, hij verliet het pand met slaande deuren. He left with smashing doors in 2014, shouting they all were a bunch of idiots. (The Wikmedians.)
And that was the end of Theobald his wiki carrière. But is 2016 he said a few very nasty thinks about Elly, I don't know what happend in that time. But for sure they had noting to do with the fact she was a woman. What has happend in 2014 I don't know, but a big fight had happend in Wikimedia. As usual.
The rest of the story we know. Elly held last Saturday a speech about the gendergab, and here metoo moment with Theobald. In front of the complete audience of WMC 2017. And the drama was complete.

You have to understand the leading factor is wikimedia-NL, not wikipedia-NL. Nobody is interested in WP-NL, it is a digital trash can filed with crap and copyvio. It is only there to get the grands out of SanFan to finance Wikimedia. Wikimedia, the jobs and the money is the only goal of the Dutch Wiki mouvement. Most of the Wikimedians are not active on Wikipedia, they have no idea about Wikipedia. And that Sandra Rientjes too. On the radio she said last week if there are more articles about woman, it attacks woman. Well, have a look at the articles there 21 year student, intern wrote for the gendergap.
I agree, it is about woman.

Ze waren bij Wikimedia dan ook blij met een 21-jarige studente die tijdens haar stage bij de encyclopedie een groot aantal artikelen over het feminisme schreef.
(Wikimedia was glad a student, a intern, was writing a lot of articles about feminism.)

Look what she wrote.

*https://nl.wikipedia.org/wiki/Dubbele_penetratie
*https://nl.wikipedia.org/wiki/Downblouse
*https://nl.wikipedia.org/wiki/Aftrekken_(seksuele_handeling)
*https://nl.wikipedia.org/wiki/Aurora_Snow

Ach, die lui zijn gewoon stapelgek met zijn allen. Kompleet geschift. (They are complete crazy.)

Post Reply