View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Nov 18, 2019 3:47 am

Reply to topic  [ 6 posts ] 
Tech storm 
Author Message

Reply with quote
Ik heb begrepen dat Wikimedia gratis softwareontwikkelaars zoekt, maar technische kennis is niet verreist. Waarover gaan die "tech storms" dan eigenlijk? Wat heeft die vorige women tech storm bijgebracht tenzij gratis lunch, diner, amusement en t-shirt voor de deelnemers?

Wat heeft Excel en andere databases met Wikipedia te maken?

https://www.mediawiki.org/wiki/Wiki_Techstorm

Sat Sep 08, 2018 4:21 am
Profile

Reply with quote
Ja, wat ik begrepen heb en zo hier en daar heb opgevangen op de verschillende wiki's gaat het om een particuliere donatie uit een privéfonds van een familie die ook op de Erasmusprijs uitreiking was, en het moest iets met vrouwen zijn. Nu heb ik wel een vaag vermoeden om welke familie dat gaat, wie schokt anders ff een ton voor dit soort onzin als je zelf geen bergen geld hebt.

En ik wil ook een verzoek indienen daar bij dat fonds, Julien. Het gaat namelijk om de LGB-trijntjes wereld. je weet wel, van die peperdure G spoor (45 mm spoorwijdte) treintjes voor in je tuin.
Alleen maar mannen! Op zo een beurs? Geen vrouw te bekennen daar!
Marktplaats? Alleen maar vrouwen die het spul om welke reden zo snel mogelijk kwijt willen. Pa dood of er vandoor? Zoonlief geen interesse meer? Weg met dat spul!, daar heb ik dan ook het meeste vandaan.
Het zijn verder allemaal oudere mannen van mijn leeftijd met trijntjes, en daar moet iets aan gebeuren! En geen vrouwen oud of jong te bekennen op die rijdagen behalve moe en dochter die voor de koffie en broodjes zorgen, en meerwaardig naar die grote nog jongetjes van binnen kijken. Ach gut, wat spelen ze toch lief.
En die gender gab moet en zal dicht! En ik dacht, nou als we nou eens een technical LGB trijntjes storm zouden organiseren, zou toch leuk zijn? En kom jij dan ook en help je mee en neem je je vrouwtje mee, Julien? Eten, drinken, reizen, hotels, alles is betaald!

. Image
.Winner of
The SanBan

Sat Sep 08, 2018 5:37 am
Profile

Reply with quote
Ps, madam Gender raadt een bezoek aan Nederland om verschillende redenen sterk af. Niet aan beginnen zou ik zeggen tegen de buitenlandse dames. Je zal maar eens moeten plassen in Nederland als vrouw! En voor je het weet zitten al die Hollandse handje van die mannen daar op je meest intieme plekjes! Bah, Hollandse mannen! Wegblijven dames, niet aan beginnen! If you are female, do NOT go to Holland om haar waarschuwende woorden nog maar eens te herhalen.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sat Sep 08, 2018 5:58 am
Profile

Reply with quote
Graaf Statler wrote:
En ik dacht, nou als we nou eens een technical LGB trijntjes storm zouden organiseren, zou toch leuk zijn? En kom jij dan ook en help je mee en neem je je vrouwtje mee, Julien? Eten, drinken, reizen, hotels, alles is betaald!

Daar zeg ik geen neen tegen.

Sat Sep 08, 2018 4:54 pm
Profile

Reply with quote
Alweer een lunchmeeting onder het mom van een schrijfnamiddag. https://www.goethe.de/ins/nl/nl/ver.cfm ... d=21386210

[...] over een bijzonder soort gemeenschappelijke Europese erfstukken: het gaat om alles wat eetbaar is en door de uitwisseling tussen mensen uit verschillende Europese landen is ontstaan. Van suikerklontjes tot goulash, van champagne tot pils.

En verder De organisatoren zorgen voor een prettige sfeer, spannende presentaties en goede koffie.

Sun Nov 18, 2018 1:47 pm
Profile

Reply with quote
Het probleem, het probleem is dat er nooit goed is nagedacht van wat willen we, en wat kan ons doel zijn. Welk doel is reëel. En dat geldt eigenlijk voor de hele Wiki beweging, iedereen doet maar wat. En mijn "fout" was mensen daar op aanspreken. Ik stelde kritische vragen, en wees op wet- en regelgeving en daar houdt men niet zo van in wikikringen.
Want waar het in de basis fout gaat is dat mensen "iets" gaan doen wat nobel klinkt maar helaas is het netto resultaat op termijn meestal nul. En daar wordt nooit iets of iemand op aangesproken, dus knoeit men voort. Want alles moet prikkelarm zijn en barsten van de goede wil, want anders slaan onze autistische medemensen op tilt, en die zijn de kurk waarop Wikipedia drijft. En zo eindigt het geheel in een tranentrekkende puinhoop uiteindelijk.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sun Nov 18, 2018 4:44 pm
Profile
Reply to topic   [ 6 posts ]