View unanswered posts | View active topics It is currently Wed Oct 23, 2019 9:15 pm

Reply to topic  [ 1 post ] 
He, dr. Casper 
Author Message

Reply with quote
Pleur jij eens een ontzettend end op met je geabitroll met je Vintroll sokje. Het is toch gewoon te gek voor woorden, je hebt nog nooit met je compleet sokpoppen farm een artikel van enige betekenis geschreven om de doodsimpele reden dat je dat niet kan, maar loop daar wel rond te kloten als een kleuter die mamma's verkleeddoos te pakken heeft gekregen. Heb er nog over gedacht een pak pamper bij je in Groningen te laten bezorgen, die kun je vast voor jezelf wel gebruiken.

Maar ff zonder gekheid, jij gaat dat allemaal als de sodemieter oplossen op een nette manier, anders heb jij een mega-probleem met mij. Ik hoop dat je dat verdomde duidelijk is, want dit pak ik niet. Door omstandigheden die jij vast wel kent ligt mijn focus even ergens anders, maar van dit soort kutgein ben ik totaal niet gediend, heb jij dat gesnapt? Heb jij dat verdomde goed begrepen Casper? Ik laat mij niet als een berg stront door jouw en je vriendjes behandelen, dat je het maat ff weet! En jij weet natuurlijk beter, want als jij dit op je werk zou flikken stond jij in een keer op straat! Een oude man zo verneuken, ben jij gek geworden of zo? Los dit op een volwassen manier op, achterlijk zool die je bent!

Martin

. Image
.Winner of
The SanBan

Tue May 08, 2018 1:09 am
Profile
Reply to topic   [ 1 post ]