Wikisage

For discussion of nl.wikipedia.org

Moderator: Abd

Wikisage

Postby Graaf Statler » Mon Mar 12, 2018 1:08 am

Wikisage is a wiki founded by Guido den Broeder, and I have to say, I am very happy there. It is quiet, there are no assholes, and there is much more freedom, you can be a real writer there.
Mendelo is a great Sysop and very nice. There I get the rest to do what I real like, writing.
But my stay on the American fora gave me a lot of inspiration. Of course to write the article METASONIX, about the firm of a American vacuum tube freak with a cat named Jimbo, (How is little Jimbo?) and John R. Brinkley.

But the most interesting term, word I learned from Kumioko, astroturfing, because that made so many things clear to me.......
Graaf Statler

Re: Wikisage

Postby 300 » Sun Mar 18, 2018 11:12 am

I like it there
no egos jumping around, just people wanting to create an encyclopedia without a lot of nitwits and their egos fighting around.
My take on the Dutch wikipedia on my blog (in Dutch though)
300

Postby Graaf Statler » Fri Jun 01, 2018 2:08 am

He Lidewij/Ymnes, je kan wel elk account weggooien wat je blokkeert op Wikisage, maar daar maak je mij heus niet tot een waardeloze redacteur mee. Of vraag ff aan Eric of dit echt zo slecht is als jij en je vriendjes claimen:

http://nl.wikisage.org/wiki/John_R._Brinkley
http://nl.wikisage.org/wiki/Elektronenbuis

Ik bedoel maar. En heb je wel eens met de editcouter naar de rest van veel van mijn artikelen gekeken? Of dit?

http://nl.wikisage.org/wiki/Essay:Griek ... _de_crisis (Deze pagina is 16.151 keer bekeken.)

"Zie deze tekst die je hierboven zelf citeert: Graaf Statler bezorgt alleen maar ellende aan de mensen die zich hier in de hoofdnaamruimte wél verdienstelijk maken. Statler is zelf amper in staat een artikel voort te brengen (Dat laatste is eigenlijk nog vrij aardig uitgedrukt, Statler had namelijk op dat moment al heel lang geen eigen artikelen meer geschreven en wat hij eerder wel zelf schreef had praktisch altijd zwaar verbeterwerk nodig). Mij lijkt dat dit wel degelijk (ook) over de inhoud van de encyclopedie gaat. De Wikischim (overleg) 29 mei 2018 15:28 (CEST)"

Tssssss. En in dit geval sokken met het schimske account, en hier sokken en trollen met het Lidewij account. (A sysop account there. 1juni/31 mei 2018 en terug)

Misschien moet Katherine Maher daar eens naar kijken inplaats van haar fucktttt checkerssssss bullshit. Yes, my dear Kathirine, this are your Dutch fuck(ing) checkerssssss, and you are a huppelkut. Find yourself out what that means. And when is James starting with his new position at that hamburger restaurant? Mabey he can fix a job for you too.
Graaf Statler

Postby 300 » Fri Jun 01, 2018 2:17 pm

Graaf Statler wrote:He Lidewij/Ymnes, je kan wel elk account weggooien wat je blokkeert op Wikisage, maar daar maak je mij heus niet tot een waardeloze redacteur mee. Of vraag ff aan Eric of dit echt zo slecht is als jij en je vriendjes claimen:

http://nl.wikisage.org/wiki/John_R._Brinkley
http://nl.wikisage.org/wiki/Elektronenbuis

Ik bedoel maar. En heb je wel eens met de editcouter naar de rest van veel van mijn artikelen gekeken? Of dit?

http://nl.wikisage.org/wiki/Essay:Griek ... _de_crisis (Deze pagina is 16.151 keer bekeken.)

"Zie deze tekst die je hierboven zelf citeert: Graaf Statler bezorgt alleen maar ellende aan de mensen die zich hier in de hoofdnaamruimte wél verdienstelijk maken. Statler is zelf amper in staat een artikel voort te brengen (Dat laatste is eigenlijk nog vrij aardig uitgedrukt, Statler had namelijk op dat moment al heel lang geen eigen artikelen meer geschreven en wat hij eerder wel zelf schreef had praktisch altijd zwaar verbeterwerk nodig). Mij lijkt dat dit wel degelijk (ook) over de inhoud van de encyclopedie gaat. De Wikischim (overleg) 29 mei 2018 15:28 (CEST)"

Tssssss. En in dit geval sokken met het schimske account, en hier sokken en trollen met het Lidewij account. (A sysop account there. 1juni/31 mei 2018 en terug)

Misschien moet Katherine Maher daar eens naar kijken inplaats van haar fucktttt checkerssssss bullshit. Yes, my dear Kathirine, this are your Dutch fuck(ing) checkerssssss, and you are a huppelkut. Find yourself out what that means. And when is James starting with his new position at that hamburger restaurant? Mabey he can fix a job for you too.

je trapt wel erg in het rond, niet ?
My take on the Dutch wikipedia on my blog (in Dutch though)
300

Postby Graaf Statler » Fri Jun 01, 2018 3:05 pm

300 wrote:je trapt wel erg in het rond, niet ?

Sja, misschien word ik die gasten een tikje zat allemaal. Eerst wordt mij verteld dat ik een volslagen idioot ben, wordt er door god beter het Ymnes een psychiatrisch rapport geeist van mij, nadat hij en anderen mij in het openbaar voor een volslagen idioot hebben uitgemaakt, ben ik op zijn voorspaak eerst vergast op een Global Lock, wat in de gewilde maar o zo schaarse SanFaBah eindigde, en mocht ik een stel gruwelijke antisemitische mails van Wikimedia-ORTS-Edo ontvangen na een berg andere beledigende mails die daaraan vooraf gingen. Maar ondertussen kan Wikimedia maar niet genoeg van Ymnes krijgen, ondanks dat hij zich als een dwaas op wikipedia gedraagt en gedragen heeft. Die arbomzaak kwam echt niet uit de lucht vallen dit keer. En trollt men vrolijk een partijtje verder op Wikisage.

Ik ben ze gewoon zat! Strontzat! Ik mag geen woord ten nadelen van ze zeggen, want o god, de heilige Ymnes zou wel eens een driftbuitje kunnen krijgen, en mij behandelen ze als een berg stront.
Moet ik dat maar accepteren? Ze pikken mijn werk in, ik heb keihard op Quote gewerkt jaren lang, en tijdens de Euro crisis, artiklen geschreven met tienduizenden page views op pedia. Maar nee, Statler kan nog geen artikel schrijven en er is zwaar opknapwerk nodig geweest. Ze hebben soms wel eens een spelfoutje verbeterd, ja, maar dat was alles. En op Sage blijven ze mijn lijst met geschreven artikelen maar verdonkermanen. En beweerd keer op keer dat fucking lidewij-geval dat ik die doxxende artiklen over allerlei wikimedia lui geschreven zou hebben. Maar ik ken die gasten niet eens, geen idee wie het zijn vaak! Of wat ze in het dagelijks leven doen! Fuck them, the motherfuckers! Fuck them all! Ik vind het pure smaad en laster allemaal, en dat is het dan ook!
Graaf Statler

Return to Wiki NL