View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Oct 21, 2019 3:11 am

Reply to topic  [ 5 posts ] 
Betrapt: proxy- en sokpopgebruik Daniëlle 
Author Message

Reply with quote
Met dit verhaal valt ze door de mand.
Quote:
IP exempt DanielleJWiki[bewerken]
Hallo, kan er een ip-exempt gegeven worden op het account DanielleJWiki? Er wordt gepoogd (ingelogd) te werken vanaf ip-adres 80.15.33.142, maar daar staat een hard block (open proxy) op. Ecritures (overleg) 31 aug 2018 23:27 (CEST)

Uitgevoerd uiteraard. Natuur12 (overleg) 31 aug 2018 23:29 (CEST)

;), Ecritures (overleg) 31 aug 2018 23:36 (CEST)

@Ecritures: Niet dat ik je niet vertrouw, maar dat IP-adres is niet geblokt... klopt het wel? Trijnstel (overleg) 1 sep 2018 01:39 (CEST)

Hallo Trijnstel, sorry niet gezien tijdens de vakantie. Of het klopt: ik kan alleen het volgende vertellen. Het bericht op het DanielleJWiki-account was dat er een hardblok zat op het IP-adres waarvan gewerkt werd. Bij de melding stond dat het gebruikte IP-adres doorgegeven moest worden. Via de url https://whatismyipaddress.com is het ip-adres achterhaald. Dus of het klopt... daar ga ik vanuit. Er werd gewerkt vanaf een camping via het camping-netwerk. Ik heb geen idee of dergelijke ip-adressen dan wisselen. Mocht je nog meer details willen weten, dan zal ik deze pagina beter in de gaten houden. Ecritures (overleg) 9 sep 2018 23:10 (CEST)

Bij een blokmelding staat al automatisch een IP-adres vermeldt. Dus dat had je niet apart hoeven opzoeken (en whatismyip is ook niet altijd correct). Trijnstel (overleg) 9 sep 2018 23:29 (CEST)

Hier niet (stond geen IP-adres): er stonden vier tabjes open die allemaal eenzelfde (hardblokmelding)blokmelding kregen. Het was geen eenmalige glitz ofzo. Verder kan ik je, denk ik, niet van dienst zijn. Ecritures (overleg) 9 sep 2018 23:40 (CEST)

Hmm, gek. Maar als je de melding vanaf de camping hebt gekregen (en ik neem aan dat je daar niet blijft), dan kan de exempt er tzt toch wel af? Trijnstel (overleg) 9 sep 2018 23:45 (CEST)

Als WIR moet je geregeld inloggen vanaf diverse aansluitingen lijkt me. Zeker bij instellingen lijkt het me niet ondenkbaar dat DanielleJWiki in z'n situatie nogmaals tegen een hardblock aanloopt en dan blijven we straks bezig met het telkens opnieuw toekennen als we pech hebben. Natuur12 (overleg) 9 sep 2018 23:52 (CEST)

Zou kunnen, maar dat hoor ik liever van haarzelf. Ik kan ook van alles invullen, maar volgens mij kan ze prima zelf antwoorden. Ik kies ervoor om het exempt alleen te geven als het echt nodig is (en daarom ga ik binnenkort de lijst ook eens langs en ga ik het opschonen waar mogelijk). Trijnstel (overleg) 10 sep 2018 01:13 (CEST)

Ik geef dit dan ook alleen als deel van de afweging die ik gemaakt heb toen ik de duur voor onbepaalde tijd koos tijdens het toekennen. Natuur12 (overleg) 10 sep 2018 01:16 (CEST)

Als WIR moet je geregeld inloggen vanaf diverse aansluitingen lijkt me. Zeker bij instellingen lijkt het me niet ondenkbaar dat DanielleJWiki in z'n situatie nogmaals tegen een hardblock aanloopt en dan blijven we straks bezig met het telkens opnieuw toekennen als we pech hebben. Natuur12 (overleg) 9 sep 2018 23:52 (CEST)

Zou kunnen, maar dat hoor ik liever van haarzelf. Ik kan ook van alles invullen, maar volgens mij kan ze prima zelf antwoorden. Ik kies ervoor om het exempt alleen te geven als het echt nodig is (en daarom ga ik binnenkort de lijst ook eens langs en ga ik het opschonen waar mogelijk). Trijnstel (overleg) 10 sep 2018 01:13 (CEST)

Ik geef dit dan ook alleen als deel van de afweging die ik gemaakt heb toen ik de duur voor onbepaalde tijd koos tijdens het toekennen. Natuur12 (overleg) 10 sep 2018 01:16 (CEST)

Thu Sep 20, 2018 11:38 pm
Profile

Reply with quote
Om die mevrouw Daniëlle hangt natuurlijk een heeeeeeel raar luchtte. buiten het feit om dat het een vals kreng is zoals bijvoorbeeld tegenover Klaas is het natuurlijk heel gek een heel project te laten drijven op Ymnes. Juist, ik doel op dat Caribbean project. Wat met Ymnes zit bepaal het nodige mis, maar die kan daar helmaal niks aan doen. Maar het is wel heel vreemd om met zo iemand in zee te gaan, want daar komen brokken van, daar kon je op wachten.
En dan natuurlijk Trijntje en Natuur12 erbij, beide dirty als hell die vriendelijk toeschoten om haar eruit te helpen, grappig.

Kijk weet je wat het is? Ze zijn vastgelopen in hun eigen netwerk van leugens en bedrog en komen er niet meer uit. En dat gaan ze ook nooit meer komen want dat kan niet met een wikiproduckt door de wikigeschiedenis. Bij elke posting spin je namelijk een draaidje, en dat vormt een web, een net. Die geschiedenis die verdwijnt niet, echt niet want niks verdwijnt op het internet. En als het dan om een van de grootste sites ter wereld gaat en om een bak poen, sja, dan heb je uiteindelijk een groot probleem. Een heel groot probleem zelfs, maar weet je wat het echte probleem is, Julien? Dan ga je oplossingen zoeken en werkt je uiteindelijk nog vaster in dat web.
Wat de oplossing dan wel is? Geen idee. Ik denk de boel op termijn intergraal dumpen, wordt toch niks meer. Dat lijkt mij het beste voor iedereen uiteindelijk.

Ik kan wel zeggen niet beginnen aan zaken die te mooi zijn om waar te zijn maar daar wordt ook niemand wijzer van. En ik heb al vaak gezegd dat ik simpelweg niet diegene wil zijn die de boel opblaast, maar dat ik wel met scherp terugschiet als iemand het boute lef heeft maar een vinger naar de heren van Eerbeek uit te steken. Laat dat duidelijk zijn want dan ga ik met mijn advocatenvriendjes vol op het orgel. En verder heb ik zoiets van stoom afblazen in een paar uithoekjes van het internet voorlopig.

Want weet je wat het is? Als ik zo een foto van CaAL, Drmies, Effe, Edo, ons Gooise raadslid zie dan denk ik, moet ik jouw en je familie nou naar de verdommenis helpen? Je bent natuurlijk een enorme sufkees maar dat weet je zelf ook wel. Maar ben je echt zo onaardig? Dat denk ik bij mezelf in elk geval niet zo onaardig dat ik je in het verderf om de een of ander Amerikaanse kutsite wil storten en die paar grijpstuivers die je hebt aangepakt. En ergens begrijp ik ook wel dat het Wikifaust was en vast niet tegen mijn persoon was gericht, want dan had het heel anders gelegen. Maar gênant is het wel, ja. Maar ik zit er ook best wel flink mee in mijn maag en ik denk ik niet alleen.

. Image
.Winner of
The SanBan

Fri Sep 21, 2018 2:23 am
Profile

Reply with quote
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruiker:DanielleJWiki

Betrapt? No shit, Sherlock.

Sun Sep 30, 2018 12:39 pm
Profile

Reply with quote
https://nl.wikipedia.org/w/index.php?ti ... d=52053600

Ze heeft t nu toegegeven, just a bit too late.

Sun Sep 30, 2018 1:14 pm
Profile

Reply with quote
Dat Danielle Ecritures was wist ik al langer. Maar ze heeft natuurlijk méér accounts om samen met de vrouwenclub het feministisch gedachtegoed aan iedereen op te dringen. Mensen die kicken op zaken die niets met vrouwenemancipatie te maken hebben maar gewoon dingen zoals in Rusland in de metro jongstleden. (belachelijk trouwens, en het brengt hen alleen maar in diskrediet)

Quote:
Hallo, kan er een ip-exempt gegeven worden op het account DanielleJWiki? Er wordt gepoogd (ingelogd) te werken vanaf ip-adres 80.15.33.142, maar daar staat een hard block (open proxy) op

Als je het gesprek nog eens naleest, zie je de vraag van Trijnstel. Wat daarop volgt is een vreemd, vaag antwoord van Danielle die je op geen enkele manier kan doorgronden; m.a.w, een klein foutje, en al snel valt ze door de mand. Natuur12 (Wikimedia Nederland) schiet haar tenauwernood ter hulp (niet voor niets). Het klopt allemaal niet.

Mon Oct 01, 2018 12:35 pm
Profile
Reply to topic   [ 5 posts ]