Is die kerstborrel wat hard aangekomen?

For discussion of nl.wikipedia.org
Post Reply
Graaf Statler
Side Troll

Is die kerstborrel wat hard aangekomen?

Post by Graaf Statler » Wed Dec 26, 2018 6:52 pm

Donder toch een end op met jullie slappe gelul en hou je kop onder de kraan, dat knapt op.

Effeietsanders wrote:Om ook even een positieve noot erin te gooien: Ik waardeer het werk van de arbcom zeker.

Dat geloof ik graag Effe, altijd gewillig. Altijd klaar om jullie clubje uit de wind te houden.
RonnieV wrote:Het zuur dat sommigen hier menen te moeten uiten over de Arbitragecommissie zegt in mijn ogen meer over die personen dan over de Arbitragecommissie, een doorgaans goed samenwerkende groep mensen die een gebalanceerde kijk op de Nederlandse Wikipedia laat zien en zich hard maakt voor de toekomst van dit mooie project. Commentaar leveren is makkelijk. Zelf je steentje bijdragen betekent dat je ook een stukje verantwoordelijkheid op je neemt. Sommigen lopen liever weg. Met vriendelijke groet, RonnieV (overleg) 24 dec 2018 14:24 (CET)

Kut eens een pleuris end op met je mooie project. Arbcom heeft met dat Natuur12 aka Mies getrollt het absolute dieptepunt bereikt met die Ymnes toestand en Mies uit de wind houden. Hoe is het trouwens verder met je bot, nog tonnen onbetrouwbare troep het WWW opgemieterd de laatste tijd, enorme joker die je bent? Laat je nakijken met je mooie project!
Wat nou zuur, hoezo zuur. Jullie trollen je toch al jaren de zevende hemel met Arbcom in? Vanaf de tijd van van Dillen is het toch al bal? Wat is daar nu zuur aan, is toch gewoon de bewezen waarheid?

Nou, Marc wat jij voor onzin hier uit staat te slaan quote ik niet eens omdat het zo achterlijk is dat het echt de moeite niet waard is. Ik ben beter van je gewend. Ik zie dit als een absolute dieptepunt, met dat achterlijke getroll met RJB indertijd wat je nu weer aanhaalt met dat beleefd en zakelijk. Problemen en probleemgebruikers, dan maak je jezelf tot probleemgebruiker. Omgangsvormen, ff de naam van Bessel Dekker droppen, trouwens een oud-student van mijn vader waar ik regelmatig contact mee heb, misschien verfris je wat als jij ook eens je kop een tijdje onder de koude kraan houdt. Dat kan namelijk echt opluchten soms hoor. En pak er ook ff een lepeltje groene zeep bij om je mond te spoelen over wat jij als gerechtvaardigd kritiek staat uit te kramen daar. Hoe durf je uit uit je kont te douwen zouden ze hier in de streek zeggen. Met je achterlijk beleerd en zakelijk.

Benieuwd of je van je vrouw of vriendin ook verwacht dat ze beleefd en zakelijk blijft als je onverhoopt een keer vreemd gaat, Marc. Laten we het even beleefd en zakelijk uitpraten schatje, maar doe eerst even die deegrollen weg.

Lulhannessen!

Post Reply