Ja sorry hoor.

For discussion of nl.wikipedia.org
Post Reply
Graaf Statler
Side Troll

Ja sorry hoor.

Post by Graaf Statler » Sat Dec 29, 2018 1:05 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mij kun je oprapen, ik kom niet meer bij.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Een ligt er met zijn ballen in het zand op Hawaii, de andere loopt te janken om haar tas-met-teddybeer die Lufthansa weg gemaakt zou hebben op een van haar vele pret-reisjes, je geloofd je ogen gewoon niet. Twitter is inderdaad geweldig, Arthur heeft wederom gelijk.
Gek hebben ze zich getrollt en dit al gefinancierd met kopjes koffie. En wat is het resultaat/? Het resultaat? Zal ik je vertellen.

Een ongelooflijke berg onbruikbare meuk die je zo de digitale kliko in kunt mikken omdat het op geen manier in overeenstemming is met de Europese wetgeving, evenals het geheel project! En het zelfs nooit is geweest. En, dat is het ergste van alles, ook op geen enkel mogelijkheid daar ooit mee in overeenstemming te krijgen is!
Dit ondanks Romaine=>Wikimedia zijn verwoede pogingen het hele Euro-Parelement om te turnen. Wat er niet eens over ging! Ze zaten fout!
Hoe is het mogelijk dat er zulke sukkels op deze wereld rondlopen!

En dan ik, drie jaar lagere school in vijf jaar! Met een getest IQ van zeventig zag ik in een oogopslag dat er geen ene hol van klopte! Miljoenen aan advocaten hebben ze uitgegeven, de zakkenwassers, en dan dit!

Het is toch niet te geloven? Maar die SanFanBan heb ik mooi in mijn zak, en die krijgen ze echt niet terug! On nee, veel te trots op!

Post Reply