View unanswered posts | View active topics It is currently Tue Jul 16, 2019 2:57 pm

Reply to topic  [ 9 posts ] 
Fuck off, Bart 
Author Message

Reply with quote
Re: Lomax v. WikiMedia Foundation, Inc. et al
Bart wrote:
Well said, and I don't either, because mine (both on Commons and the Dutch Wiki) is ridiculous too, but let's just hope they will be beaten by "Hotel California"!!!

Fuck off, Bart. After arbcom opened the door for you to return you have started to spam me with the most absurd junk to please your old wiki friends. You have asked yourself to return.
De Arbitragecommissie, 21 feb 2019 09:17 (CET) wrote:
Omdat de Commissie de deur niet compleet dicht wil slaan, kan Bart Versieck over een jaar opnieuw bezwaar tegen zijn blokkade indienen.

You are a die hard wiki addicted, Bart Legal. Hackers should have edited your Linked, give me a break!

. Image
.Winner of
The SanBan

Mon May 13, 2019 2:17 pm
Profile

Reply with quote
What got Bart banned by the Dutch Arbcom and why did they let him come back?

"Hain't we got all the fools in town on our side? And ain't that a big enough majority in any town?"
- The Adventures of Huckleberry Finn

Mon May 13, 2019 10:56 pm
Profile

Reply with quote
To me it seems a play, because the Dutch Arbcom is acting always in such a rediciles way in and with Bart too. Bart is a autistic guy, that is clear if you have a look in Google, and he is open about his autism.
Bart is extreem good at spelling. and very spelling error irritates him. Just like a painting what is not exacte spirit level irritates some people, they will not rest till it is exact spirit level.

Well, the reason Bart was blocked all the time with a lot of noise was because arbcom had forbid him to correct spelling errors. But Bart is so obsessed he can't see them, so every time he correct one they block him for mounts. Arbcom has often this kind of messages to bully people, remember the strange examples I have given in the Dutch section.one edit to much in a episode off X and you are out for ever, such things. Or have a look at the very weird case they where against me, forbidden to say anything of wikimedia related persons after I claimed Oscar van Dillen his article was one piece of self promotion. Shameful self promotion, he was complete burned down in a newspaper after a content of "young" composers on TV.

But you have seen it in with MoiraMoira drama of the two guys who are autistic as hell. They walked in her street and made a prank call. Blooming and JurgenNL.
Well, first a drama on Wikipedia_NL with starring professor Natuur12. Moira, that a bit horny mother animal of the wikipedia hadn't slept for two weeks anymore, she had sheltered under a heavy table for a week with here whole family and she had hired private security so afraid was she! Well, believe one thing of me, one uppercut of Moira and you end up in a hospital wit a broken jaw bone. Moira afraid! Moira is not even afraid if there are ten tigers in her garden, she will give them cat feed. And afraid for two that boy's, have a look at ED, even I can still win from them. And the nonsens was later spread wiki wide to Meta with all kind of strange trails. All about nothing, give them a glass of Coca Cola, these guys are complete harmless and have the mind of a six years old boy. Bart not by the way.. Bart is absolute not stupide.

They give this kind of people die niet als een ander zijn all kind of high ranks and a lot of benefits, and if you do something what they don't like they pull all your rags and feathers from Salvation Army counters off in public. With the thanks to Lenard Cohen. You are complete humiliated in public.

Of course they had given Bart the rank Wikipedia Legal. And some shitty Fucking WMF Troll Bot. But, just like Google translate these Fucking Troll Bots are far from perfect and if they lose track they complete lose track, they run off the rails and go on and on and on collecting more and more wrong data. There is no brake, because these guy's have no idea what they are doing. Even if the train is already on the bottom of the lake beside the rails they don't understand it has derailed and keep on trusting those troll bots. Who get more and more mad because the wrong corrupte date cumulate, and at the end I am a drug addicted. They complete crash. And that has happend.
And this is of course a night mare scenario for the Wiki managers and WMF. Because they can 't fix it without admitting what they have done. And who shitty there artificial intelligence is.

. Image
.Winner of
The SanBan

Tue May 14, 2019 5:22 am
Profile

Reply with quote
@Bart,

I asked you before not to send me insane Emails anymore. But a couple of days ago you started again, and now I have blocked you in my Google mail.
But to answer your last question/request, I have not the slittiest idee why Natuur12 constant blocks your IP's, and no, I can't help you because I never speak with Mies about your socks.
It is to me een raadsel, complete unclear why you are asking me for help with your trolling on WP-NL, because as you known I was a year before that SanFanBan not active on WP-NL anymore.
I have myself not any interest in WP-NL, i seldom look there and for my part they can sink tomorrow deep in the North Sea.

I hope this answer is helpful and please leave me alone, because this is getting close to stalking.

Beste regards,

Graaf Statler

. Image
.Winner of
The SanBan

Sat Jun 15, 2019 3:18 pm
Profile

Reply with quote
Jullie sturen me nu al jaren, jij, Schim en anderen de meest wonderlijke phishing mails, doxxed me, roeren me in mijn privé leven, nu Vigilant weer op Wikipediocrazy en dat is allemaal hartstikke, hartstikke verboden. Keer op keer geef ik aan MET RUST GELATEN te willen worden, geen mails over wikigetroll te willen ontvangen en vanaf 2015 ben ik niet meer actief op Wikipedia en het houdt maar niet op.

Maar er zijn hier wetten en nog wel heel strenge wetten en Abd heeft me duidelijk gemaakt niet in een Stockholm syndroom te blijven hangen en wat mij betreft is hier en nu uit met de wikipret.
Ik ben al benaderen door de recherche van Den Haag zoals je op het Eerbeek blog heb kunnen lezen en ben van plan, in overleg met mijn advocaat uiteraard, hier nu een vervolg aan te geven want dit moet gewoon afgelopen zijn.
Ik ben een oude man die alleen maar een artikel over zijn vader en wat andere niet-controversiële artikeltjes heeft geschreven, en ik ben simpelweg niet jullie bot-speelgoed. Verder ben ik met veel moeite en vallen en opstaan van een zwaar hartinfarct aan het herstellen en daar werkt deze onzin bepaald niet aan mee.
Het lijkt mij hoog tijd dat jullie dit al maar verder aan de Nederlandse autoriteiten/justitie uit gaan leggen omdat dat kennelijk de enige manier is om de rust die wij hard nodig hebben in ons leven terug te krijgen. Verder zal ik met Abd heel nauw samenwerken in de Lomax zaak en samen met Ausma kijken of ik deze zaak ook niet voor de Amerikaanse rechter kan krijgen.

Het is toch van de dolle dat één of ander Amerikaanse gek (Viligiant) rond loopt te zwaaien met allerlei privé info die weliswaar totaal onschuldig is, maar die hij van jullie moet hebben gekregen. Want dat kan niet anders en zeker in het licht van Bart Legal zijn optreden laast. En ik een ander emai adres zou moeten nemen waar ook normale mails op binnenkomen omdat ene Bart Versieck niet van ophouden weet.

En jij Sandra de sociologe ga jij je eens gauw je een partij kapot schamen met je patserbak verdient met dit gedrag te stimuleren aan alle kanten, kutwijf wat je bent!
Ik het werk doen en in een negentien jaar oude Ford Van rondrijden en jij de boel met je gendergesodemieter samen met trut Elly en Lidewij en autistenkermis doorlopend op stelten zetten en jij een vette Volvo onder je dikke gat. En zelf doe je geen malle moer anders dan slap (gender) lullen en je het nog zelfs nog niet één artikel ooit geschreven. Ben jij nou helemaal besodemieterd, Sandra!

. Image
.Winner of
The SanBan

Sun Jun 16, 2019 2:50 am
Profile

Reply with quote
Bart, once again.

No trolling on Dysk his Discord anymore please. And no, I don't click on your links and no, I haven't edit WP-NL sinds 2015, one year before that SanFanBan and want to keep it that way.
And no, I am not interested in your trolling, and again no, I have no idea why Natuur12 blocks you all the time. Drmies aka Natuur12 doesn't belong to my inmates, I really don't know why you keep on asking that to me.

Bart, listen, only dirty cops produce evidence, just like you and Vigiliant are trying to do all the time.

Just stop it please! Stop this NOW!!!! NO mails, No PM'S! You are stalking now!

AND LEAVE ME ALONE!!!!!!

Fuck off, Bart!!!!

. Image
.Winner of
The SanBan

Sun Jun 16, 2019 2:19 pm
Profile

Reply with quote
Graaf Statler wrote:
B

Just stop it please! Stop this NOW!!!! NO mails, No PM'S! You are stalking now!

AND LEAVE ME ALONE!!!!!!

Fuck off, Bart!!!!

Sounds like Bart failed to inspire you to engage with him!

Message to Bart: If you want to communicate witih Graaf, communicate with me. I'll filter it and just maybe you can get a message through. No guarantees, but a possibility. And there are others. But beware. Some of us bite trolls. Yum! Fresh roasted troll!

Sun Jun 16, 2019 3:27 pm
Profile

Reply with quote
Bart? No, it is Drmies who is instructing Bart. Because, who was blocking Bart in the link he send? iNatuur12 aka Drmies. Bart is a autistic guy, he only follows orders.
And with Viligant it is the same story, because Viligiant ended his insane postings with something about peeing woman.
I think Drmies and a few other guys sabotage the WMF social bots with corrupt data, a kind of super trolling with catalyst. And guys like Vig and Bart and Rob, the ex sysop follow that blind. They use a army of guys with a mental defect as there troll army in this way, computer controlled.

. Image
.Winner of
The SanBan

Mon Jun 17, 2019 12:43 am
Profile

Reply with quote
Guido den Broeder wrote:
Fram typically lets someone else do the actual blocking. The count of blocks that he instigated is therefore much higher.

Exact. And that someone else is the army of guys like Bart, Viligian, Romaine, Ymnes, Jan Eißfeldt, James Alexander and the rest. With the help of the social bots of WMF, what are feed with corrupt data.
And in this way with that army WMF was trying to avoid there responsibility by putting it on the shoulders of that Bart army. Was the original plan till the troll army found there way in it and fucked it total up and took it over.

. Image
.Winner of
The SanBan

Mon Jun 17, 2019 12:54 am
Profile
Reply to topic   [ 9 posts ]