View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Aug 19, 2019 2:21 pm

Reply to topic  [ 7 posts ] 
Die gasten zijn allemaal gek, zowel op Wikipedia als op sage 
Author Message

Reply with quote
Geloof je nooit. Dit is linkspam

Image

Jazeker, er stond een link in naar dit nummer van Toto.. En interne link naar mijn aangemaakte en geplaatste artikelen op Wikisage.

Wat de volgend hysterisch te noemen reactie opleverde:

Image

En een blokkade wegens linkspam! Je moet die lui gewoon opsluiten, da's niet goed daar in die koppen! Een hysterische reactie om deze lijst met artikelen van mij!

https://groetenuiteerbeek.wordpress.com ... rolelijst/

Om deze lijst en een nummer van Toto ging het! Die zijn gek zeg!

He Guido, joh, waar ben jij nu toch mee bezig met je trollosage? Gaat het nog een beetje met je? Neem een aspirientje, dat helpt prima tegen een kater, dwaas die je bent!

(Blokkeerlogboek); 15:19 . . Guido den Broeder (Overleg | bijdragen) heeft 213.xx.xx.xx (Overleg) geblokkeerd met als vervaltijd onbepaald (registreren gebruikers geblokkeerd, e-mail uitgeschakeld) ‎(Spamverwijzing naar externe websites)

Nou, dat kan alleen die link naar dat nummer van Toto geweest zijn. Sinds waneer is dat linkspam, Guido? Leg eens uit, je hebt immers hier een account.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sat Jun 02, 2018 5:42 am
Profile

Reply with quote
Lidewij en haar achterhuiskamertjespolitiek. De baas willen spelen, en dwangmatig alles willen controleren, sociaalvaardig niet in staat zijn een argumentatie aan te leveren zonder haar moderatorblokkadebevoegdheden in de strijd te gooien.

Guido den Broeder, waarom geef je die persoon moderatorrechten? Zij, die nog geen enkel artikel heeft geschreven en allerlei onzin stuurt via je mail. Ze verwijderd artikelen op vraag van WMNL-leden. Onafhankelijkheid? Encyclopedie tweede generatie?, waar zijn die waarden gebleven?

Sat Jun 02, 2018 6:18 am
Profile

Reply with quote
Het is toch niet te geloven, Cum Laude economie afgestudeerd, kandidaat voor Mister Senior Netherlands 2018 (Wat is dat trouwens voor bullshit trouwens, en wat mot ie daar tussen al die mooie meiden?) en maakt god beter het trollaccount Lidewij sysop daar! Ja, dan krijg je zulk soort dingen.

Hoelang zijn die WMNL idioten nu al niet bezig dat Ymnes geval als een topeditor te promoten, en mij als een dwaas die niet eens een artikel kan schrijven neer te zetten. De gekste capriolen worden uitgehaald om dat ene lijstje weg te verdonkeremanen. Het doet me het meest aan de vrouw van Ceaușescu denken, een simpele boerenvrouw die ze tot een groot geleerde upgrade. Zelfs onderscheidingen van westerse universiteiten heeft ze gekregen, terwijl het een totaal ongeletterde vrouw was.

Bij UNESCO moet dat gepromoot worden, dat Caribbean project, dus hebben we een vertegenwoordiger uit die groep nodig. Geen woord recht kunnen schrijven, ongecontroleerde driftbuien hebben, en Jan en alleman in de wilde weg aanvallen strekt tot aanbeveling. Give me a break! En Statler? O, die trollen we wel ff weg met een SanFanBan, en verdonkeremanen zijn werk. Nu weer op Sage.

Maaaruuuuh Guido, ouwe rukker, waar gaat dit allemaal nog over? En wat moet je met dat trollosage en dat idiote Lidewij getroll?
Kun je dat ons eens uitleggen met je Cum Laude, mister Nederland 2018? Hier uitleggen dus bedoel ik, zonder loslopende dwazen met knopjes.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sat Jun 02, 2018 8:47 am
Profile

Reply with quote
In antwoord op je mail ook hier een antwoord, Lidewij zal ik maar zeggen:

*Er stond maar een externe link in dat account, namelijk naar Hold the Line van Toto. Ook in het vorige account wat wegeflikkerd werd stond geen externe link.
*Je hebt niet de dubbele lijstje van mijn artikelen weggegooid, je hebt ze allemaal weggegooid.
*Er is als een waanzinnige tekeer gegaan, zelfs het oude Graaf account moet eraan geloven, evenals pagina's waar wikipedia niet eens in vernoemd werd! Het was pure waanzin, en volgens mij gebeurde het in een driftbui.
*De stijl van je mail was niet die van de normale Lidewij bull, weer zat een ander op het account te kutten en dus ook op het mailadres. De mail is eerlijk gezegd in de bekende Romaine trollstijl geschreven, Een lantaarnpaal is ook ijzer, dus heb ik gelijk.
*Gezien de woedeaanval en de agressie tegen mij ben ik er redelijk van overtuigd dat het Ymnes was die doordraaide vanochtend op het Lidewij account op Sage.

=>Lidewij is dus een duidelijk trollacount waarop meerdere gebruikers kunnen inloggen.

Met andere woorden, je bent een ongelooflijke troll. Ook met je constante, niet aflatende insinuaties op Sage dat ik wikimedialeden zou hebben gedoxxed.
Waanzin, ken die lui niet eens. En ik zou dat nooit doen. Niet zozeer omdat ik ertegen ben, het is gewoon mijn ding niet.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sat Jun 02, 2018 3:35 pm
Profile

Reply with quote
Quote:
Ook met je constante, niet aflatende insinuaties op Sage dat ik wikimedialeden zou hebben gedoxxed.

Bekende Nederlanders, met een hoeveelheid aan bronmateriaal.. Hoe zou dat nu doxxen kunnen zijn?

Sun Jun 03, 2018 4:19 am
Profile

Reply with quote
Juliën wrote:
Quote:
Ook met je constante, niet aflatende insinuaties op Sage dat ik wikimedialeden zou hebben gedoxxed.

Staat gewoon allemaal op het web, Lidewij, zoals dit onzinartikel. BN'ers weet je.

Dat was ook de waanzin van het geheel. Waterman staat de meest grote gendernonsens op WMC2017 uit te kramen over TT, god beter onder het oog van de Nederlandse pers, Klokhuis was daar onder anderen, allemaal best, en gaat dan klagen over haar privacy en er wordt beweerd keer op keer dat ik haar gedocced zou hebben!
En hetzelfde gaat op voor die Gooise miep, eerst mij doxxen, kreeg een mail vanaf het schimaccount dat ik gedoxxed was vanaf haar account met tekst en uitleg, en dan zou nu de privacy van madam in gevaar zijn en ik haar gedoofde zou hebben! En als ik zeg dat het een geldverspillende ballentent is dat MMNL is het smaad! Maar dat haar leden mij er collectief uitpesten met hun geabitroll om Ymnes op het schild te hijsen, actie-semitische mails sturen en me nu op Sage aan het pesten zijn hebben we het ff maar niet meer over. Wat heb ik jullie misdaan dat jullie zo tegen me te keer gaan? ik ken jullie niet eens, iets wat ik graag zo hou trouwens. het is toch een belachelijke vertoning aan het worden? En dat op een wikimet een gebruikershistorie, de bewijzen stapelen zich toch op zo tegen je? Of zijn jullie zo simpel dat jullie niet te snappen en dat je gewoon niet zo raar moet doen als je zo een positie bekleed?

. Image
.Winner of
The SanBan

Sun Jun 03, 2018 4:40 am
Profile

Reply with quote
Juliën wrote:

Als je dat vonnis kent moet je toch wel zo een ongelooflijke klojo zijn om met je trollomedia een soort wikibestuur, wat kinderlijk eenvoudig makkelijk bewijsbaar is, op te zetten en vervolgens ruzie te zoeken met iemand die zijn weg duivels goed kent door de juridische wereld en de wikiwereld, is het niet? Dan gaat een of ander blufbriefje van de jurist van je rechtsbijstandverzekering je heus niet meer redden......

Zelden het met Engelfriet eens, maar hier toch gedeeltelijk echt wel. Dit proces was een knullige exercitie, ja, er wordt wat afgeklungeld in juristenland. En inderdaad heel slecht onderbouwd, maar is de verkeerde partij in de eerste instantie gedagvaard? Daar zou ik wel eens om willen komen. Beheerders zoals de Wikimedia Foundation hebben een zogeheten zorgplicht. Als zij zoiets als smaad of onjuiste feiten constateren, moeten ze ingrijpen, ja. Helemaal mee eens. Maar of je dat in Nederland vrijwaard als je zo diep met je klauwen in de b(c)lub zit? Dach het niet bij mijn eigen. En als je zo grof bezig bent geweest als die Foundation tegenover mij is geweest, zou ik wel eens willen weten of dat nog als de vrijheid van meningsuiting, wat inderdaad een groot goed is in de Verenigde Staten op te vatten is met je SanFanBan getroll..... Maar ik denk het eigenlijk niet, en niet alleen ik denk dat.....

. Image
.Winner of
The SanBan

Mon Jun 04, 2018 1:10 am
Profile
Reply to topic   [ 7 posts ]