View unanswered posts | View active topics It is currently Sun Oct 20, 2019 1:11 am

Reply to topic  [ 2 posts ] 
Sokpop alert 
Author Message

Reply with quote
Sokpop alert. BuggyBart, een account met 5-edits die Jürgen Eissink even de les komt spellen. (ze zijn hem helemaal aan het doodtreiteren nu) Wie zou dat nou weer kunnen zijn... Heeft nog niemand MoiraMoira op de hoogte gesteld? Vreemd. Wie weet kan ze weer een groot netwerk oprollen. :roll:

Fri Aug 24, 2018 12:51 pm
Profile

Reply with quote
Juliën wrote:
Sokpop alert. BuggyBart, een account met 5-edits die Jürgen Eissink even de les komt spellen. (ze zijn hem helemaal aan het doodtreiteren nu) Wie zou dat nou weer kunnen zijn... Heeft nog niemand MoiraMoira op de hoogte gesteld? Vreemd. Wie weet kan ze weer een groot netwerk oprollen. :roll:

Die Jürgen Eissink moeten ze niet zo, nee. En wat dank ik de heer op mijn knieën dat ik er niks verder mee heb uit te staan!. Je zal maar in dat kuthotel California zitten zeg! Verplicht de kleuters van het MoiraMoira account een warme douche geven! Niet meer doen hoor kleutertjes, lief zijn in het vervolg. Maar dat zooitje kleuters hou je niet in de hand, wat voor douceurtjes je zo ook geeft. Die gaan steeds hogere eisen stellen, die snappen ook wel dat het hele kaartenhuis in elkaar dondert als zij de kutklussen niet meer doen. En dan staat niet alleen Edje de Roo met of zonder onderbroek aan als levend standbeeld op de Mariaplaats, maar het hele zooitje met hun mooie klinkende reputatie!
Het is gewoon een onmogelijk stom plan geweest, en dat was het.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sat Aug 25, 2018 1:28 pm
Profile
Reply to topic   [ 2 posts ]