View unanswered posts | View active topics It is currently Sun Oct 20, 2019 1:02 am

Reply to topic  [ 3 posts ] 
Nou, gaat lekker daar. 
Author Message

Reply with quote
Ecritures, de projectleider van het project Wiki goes Caribbean volgens haar alternatieve GP, wordt door Vdkdaan als leugenaar weggezet. (She should be a lier, a WIR.)

Quote:
Leugenaar. De situatie is totaal niet vergelijkbaar. Ik had twee opeenvolgende bewerkingen met MEER DAN JAAR tussen een bwo noemen is een grove leugen. Met leugens als argument rammelt het idnerdaad. Ik hab de rest van heel die situatie hier niet bekeken. Maar ik weet datEcritures gover de waarschuwing gewoon liegt. Als ik hem daar mee confronteer weigert hij zich te verantwoorden. Dat is evenschadelijk voor een ovefrleg, voor een samenwerkingproject en moderator-onwaardig. Vdkdaan 15 okt 2018 19:26 (CEST)

(Bron:https://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Verzoekpagina_voor_moderatoren/RegBlok&oldid=52471623#Saschaporsche)

Het is kennelijk is een vlaag van woede geschreven gezien de vele spelfouten. (Waar het natuurlijk niet om gaat hier.) En Vdkdaan heeft een afzettingsprocedure aangekondigd, en Danielle heeft zich ziek gemeld zonder opgave van rede.
Er zit duidelijk iets hartstikke, en als ik zeg hartstikke mis daar, dat is wel duidelijk. Het was al heel raar allemaal met die rare liegende Ymnes die mij samen met Natuur12 aka eruit eruit getroltt had en met zijn belangrijke voortrekkers rol in dat Caribbean project. En met zijn rol in die ook al zo vreemde Moira-NL troll bot. En die arbcom die plotseling maar geen nieuwe trol... pardon, leden meer kan vinden.
En dat hele vreemde arbcom reglement wat nu plotsklaps volgens ex arb Natuur12 aka en professor Casper een rampenreglement zou zijn. Want dat is het altijd geweest, en ik kan me echt niet voorstellen dat de hooggeleerde heren dat niet wisten. Ze hebben zich er immers de zevende hemel mee ingetrollt in mijn geval.

. Image
.Winner of
The SanBan

Thu Oct 18, 2018 5:18 am
Profile

Reply with quote
Er is niets vervelender dan thuiszitten en niet weten wat doen. Dan moet je niet schrikken van een burn-out op korte termijn.
Quote:
Wat een verkeerde opmerking van Jeroen, toch. Ik zou dit project niet graag zonder autisten doen. Volgens mij lopen er hier veel en ik werk graag met ze samen. Hun werk is ook heel belangrijk, en als Jeroen niet de serie maar een foutje in een artikel stoort, had hij toch ook anders kunnen reageren. Toch? Ymnes (overleg) 16 okt 2018 22:43 (CEST)

Ik ben benieuwd naar die Klokhuisreportage.

Fri Oct 19, 2018 4:56 pm
Profile

Reply with quote
Ja natuurlijk vind die Ymnes dat prachtig, om te beginnen is hijzelf zo autistisch als een ui, en bovendien kan hij ze met de meest achterlijke en stompzinnige leugens voorliegen want dat hebben ze toch niet door. Het is net een stel blinden met een stel zakkenrollers in hun midden daar met al die autistjes. Ze geven doorlopend de verkeerde de schuld en hijsen de dieven op het schild.

De wikipedia structuur met al die verwarring en met al die vreemde, vaak met zichzelf in tegenspraak zijnde regels is een regelrechte ramp voor autisten. En met een stel regelrechte trollen als smaakmakers er tussen door en die bak geld wat ome WMF ongezien naar binnen smijt is het natuurlijk helemaal af.
Want zo is natuurlijk ook het Moira-NL troll bot complex ontstaan. En dat achterlijke Arbcom reglement is het kersje op de taart om de meest toxische internetomgeving te creëren die je je maar kunt voorstellen. Daar gaat echt geen cursusje prettig samenwerken tegen helpen en wat te denken van al die vuilniszakken met vuil wat in de kelder met de ratten die er door heen lopend? Onder andere van de hand van etalageartikel schrijver Ymnes? Los je dat zo op? Welnee! Dat kan je met geen mogelijkheid oplossen, dat project is totaal verloren. Weg centen! Weg reputatie! Want hun grootste angst is natuurlijk dat ik een keer echt mijn mond opentrek. Maar dat is helemaal niet nodig, want wikipedia is een zelfvernietigend systeem wat zichzelf uiteindelijk opblaast. Wat nu gebeurd.

En ik wilde mijn reputatie niet nog verder ruïneren, maar dat spijkerbed op de weg had ik ook al gezien. Jawel, de opnames van Het Klokhuis. Precies, van de gender toespraak waarin Elly haar #Metoo hoogtepunt beleefde op WMC2017. Deze is me toch het meest bijgebleven:

Quote:
Laat Ellywa zich daar maar eens op bezinnen, in plaats van op die godvergeten 'gender gap' (Engels is een achterlijk onderkruiperstaaltje, vooral geschikt voor onderdanige aapjes - m/v haast ik mij daaraan toe te voegen - die hun reet ontbloten voor de opperaap). Dit is het laatste wat ik hierover zeg. Theobald Tiger (overleg) 8 nov 2017 09:18 (CET)

Ik ben benieuwd wat het vaderland van haar toespraak mee gaat krijgen, maar het is toch wel het toppunt van arrogantie om een cameraploeg te regelen om opnames te laten van je (gender) trollen conferentie. Want dat was het natuurlijk van Elly, zwaar gender gender getroll in de beste traditie van de gender (desk) dames.
Benieuw of we ook nog Edo te zien krijgen, het gezicht van die conferentie. Je weet wel, de man van die fijne mails. Ik heb nog wat van hem tegoed, een dag in zijn onderbroek voor hun trollenhol als levend standbeeld op een zaterdagmiddag.

En ik? Ik wacht onder de brug samen met de kolonel af totdat we de onvermijdelijke paddestoel zien opstijgen daar vanaf de Mariaplaats. Want dat kan niet missen en ik snap nog steeds niet waar ze het boute lef vandaan hebben gehaald mij en dus ook Ausma een brief van hun jurist te laten sturen.
Wat hadden ze nou gedacht, je trollt met je leden maar raak en beledigd iemand waar je maar kan, inclusief iemands advocaat wat een van de beste van Nederland is, en dat je dan naar de rechter kunt stappen? Moet je vooral doen. Ga vooral je gang, dan doe ik dat ook. Ik heb het al beloofd, het twee voor de prijs van een, kom maar op.
Maar tot die tijd, ach, we zitten wel best onder die brug, het is wel gezellig al neemt de kolonel het wel erg letterlijk....

. Image
.Winner of
The SanBan

Sat Oct 20, 2018 1:30 am
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]