View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Oct 14, 2019 12:50 am

Reply to topic  [ 1 post ] 
He, Drmies! 
Author Message

Reply with quote
Seg Michel, ik keek eens hier en er viel me iets op. Dat is precies datzelfde editpatroon als van het menselijke trollbot Moiria-NL. Ja. Je weet wel waarop de kleine Ymnes plotsklaps per ongeluk een keer door ging omdat hij niet door had op het verkeerde account te zitten. Dat Account van die Gooise miep die er plotsklaps als een haas vandoor ging, weet je nog wel? Hij editte per ongeluk door op zijn toen nog geliefde Caribbean project. Ook zoiets, maar daar hebben we het ff niet over.

Waar wel dan over? Dat dit het typische editpatroon van een pittige autist is en dat ben jij vast niet. Kortom, andere zitten op jouw account te kutten net zo goed als dat Natuur12 een overduidelijke sok van je is.
Go, wat zullen de genderdesk dame weer boos op me zijn zeg, liggen te kutten. Zakkenwassers.

Ik weet heus wel hoe het zat. Je vriendjes dachten ha een troll. Zoals BasvB Professor Casper, die Gooise miep, Edo, scheldende kuttekop en niksnut Chris, en ga zo maar door. Peter B en RJB bliezen ook een aardig partijtje mee, maar Josq twijfelde en toen hebben jullie die met Robbotje eruit gemikt. Weet je nog? Alleen Woudloper had door wie ik echt was, maar die geloofde jullie niet. Nee dat deden jullie niet. Die heeft mij indertijd nog gevraagd of hij BasvB mocht vertellen wat mijn echte identiteit was. Die hem natuurlijk niet geloofde, uiteraard niet.

En toen kwam jij ff orde op zaken stellen op je bekende trollmanier op WPNL. Ja, dat is er gebeurd Michel, ik ben niet de gek die jullie jaren van me hebben proberen te maken met jullie smeercampagnes en karaktermoord.
Ha! Een vossenjacht met een groep geestelijk minder bedeelde dacht jij! Leuk! Over WPNL, over Meta met de hulp van Trijnstel, met je Meta vrinden, wat een ouderwetse wikilol! En als toetje een SanFanBan van de best betaalde troll ter wereld, Alexander. Dan kan het niet meer stuk. Dus wel.
En toen gebeurde het. Jullie reden door elk rood stoplicht heen op volle trollsnelheid en flits, flits, flits deden de cameras. Met Mr Ausma op de achtergrond meekijkend, een Nederlandse topadvocaat die volgens jullie niet E waardig is.

He, Michel, een ff ander vraagje. Heb jij eigenlijk al zo een bull als mijn vader had? Ben jij ondertussen al zo een beroemde professor? Fuck yourself idioot, maar niet mij, achterlijke gladiool dat je bent! Dit zul jij nooit van je hele leven bereiken met je belangrijke werk op die universiteit van je daar in de states. (=De hele dag eikelen op het internet en pedia met sokjes al liegend.)

Hoe zou ik anders hier aan komen professor, als ik niet was wie ik claimde te zijn? En dan godmoneju nog ff lekker verder trollen op WO en dat gender desk geval! Nederland gevaarlijk voor vrouwen, hoe durven jullie het uit je kont te douwen!
En lekker nog ff die randdebielen daar tegen me opzetten met trolleske Jakeass, belazer je grootje ff verder! Vroeger opstaan vrind, nog vroeger.

Image[

. Image
.Winner of
The SanBan

Thu Oct 25, 2018 12:33 am
Profile
Reply to topic   [ 1 post ]