View unanswered posts | View active topics It is currently Wed Aug 21, 2019 1:02 am

Reply to topic  [ 5 posts ] 
Spontaneous send E mail of a Wikimedia and ORTS member 
Author Message

Reply with quote
(censored)

2016-12-07 11:56 GMT+01:00 XXXX <XXXX@gmail.com>:

XXXXXX (Zware antisemitische aanval) Ik heb gisteravond aan het bier gezeten omdat we ledenvergadering hadden, mogelijk was dat ook de laatste keer van dit jaar ;-) Het was de derde ledenvergadering, dus dat was zeker de laatste maal.

Ik heb echt geen idee waarom jij als je waanzin in mijn mailbox spuit, al helemaal niet als je er op voorhand van uit gaat dat ik het toch niet kan hendelen. Ik heb geen zin om in jouw wespennest verstrikt te raken, dat zeker wel. Voor mij ben jij een probleemgebruiker, en vanaf nu een irritante probleemgebruiker die mij ongevraagd probeert mee te trekken in zijn voorraad stront. Waarom? Ik heb geen idee. Wat Wikipedia daar beter van wordt? Helemaal niets. Maar ik ga natuurlijk niet meewerken aan het strelen van jouw ego, maar inmiddels ben ik wel bereid om je nog wat verder kopje onder in de stront te duwen als ik daar de kans toe krijg.

Prima als je de wereld wilt verbeteren, maar Wikipedia is daarvoor niet het juiste platform, en voor jou (en enkele anderen) is Wikipedia uberhaupt niet het juiste platform.En doe de groeten aan je broer, want die is jurist en werkt op een advocatenkantoor.

Ik ga nu in Gmail een rule aanmaken die al jouw mailtjes ongelezen in het archief zet, want de afgelopen 24 uur heb ik iets van 48 vooral onsamenhangende mailtjes gehad, en het gaat me nu toch echt teveel tijd kosten. Ik ben niet je psychiater en ik word niet betaald door jouw zorgverzekeraar. Het ga je goed, of niet, we kennen elkaar immers niet, en het zal me eerlijk gezegd allemaal worst wezen.

Met onverschillige groet, XXX

============================================================================================================================

Op 25 december 2016 om 13:46 schreef XXX<XXX@gmail.com>:

Ik zal meneer ((Naam van een verschrikkelijk vernietigingskamp uit de tweede wereldoorlog, refererend naar de naam van een bekende strafrechtadvokaat) zelf wel even bellen volgende week, om te vragen wat er allemaal aan de hand is.
Jij wil toch niet vertellen wie van de associates daar jouw zaken behartigd, maar daar kom ik dan vanzelf wel achter.

De groeten met je dronken gelal,
XXX

==============================================================================================================================
De Arbitragecommissie heeft op 5 juni een verzoek ontvangen van Graaf Statler, aan wie op dit project een blokkade voor onbepaalde tijd, en Wikimedia-breed een global lock is opgelegd. Graaf Statler verzoekt de Commissie bepaalde gebruikers op de Nederlandse Wikipedia te blokkeren vanwege uitspraken gedaan in e-mails aan hem.
(*The Banner also send in about the same time a E-mail with a antisemitic insult. I think to help his friend, to give his mail more power. But I have forgiven him. Why? Well, have a look at the bog of 300.)

In de uitspraak van 13 april 2016 heeft de Arbitragecommissie aangegeven dat ze op momenten wanneer Graaf Statler geblokkeerd is geen verzoeken van hem zal behandelen die niet over zijn lopende blokkade gaan. Deze beslissing werd bekrachtigd in de uitspraak van 4 juni 2016 en er is geen reden aan te nemen dat ze niet langer van kracht is. In het huidige bericht verzoekt Graaf Statler niet om deblokkade.

Bovendien meent de Commissie dat Graaf Statler wegens de blokkade voor onbepaalde tijd en het global lock als een externe partij moet worden beschouwd. Leidraad voor de Commissie is dat dit project het doel heeft een encyclopedie te creëeren en onderhouden,Art. 1.2 en als externe partij heeft Graaf Statler geen enkele invloed op dit doel. Daarom heeft de Commissie geen bevoegdheid over zijn verzoeken uitspraak te doen, met uitzondering van verzoeken die over een lopende blokkade gaan.

De Commissie neemt het verzoek om al deze redenen niet in behandeling.

De Arbitragecommissie 30 jun 2017 15:55 (CEST)

link.

Seems to be normal, this person is still a respected Wikimedia-NL member, and not blocked on WP-NL, altough according to the WMF rules he had to be Global Blocked and kicked out of WM-NL. There is not any excuse to send such a mail, and for sure not I was drunk after a Wikimedia meeting! And it is complete insane to accuse the other he was drunk! I hardly drink any alcohol, and if I do only one or two glasses.
And he was the one who send the first mail to me out of the blue filed with all kind of "normal" insults to me. I had hardly any contact with him before!

. Image
.Winner of
The SanBan

Tue Jan 09, 2018 4:00 am
Profile

Reply with quote
Iemand met een adellijke titel dan nog wel...

Tue Jan 16, 2018 9:21 am
Profile

Reply with quote
Juliën wrote:
Iemand met een adellijke titel dan nog wel...

Nou, een van de beste stafrecht advocaten van Nederland zo te noemen is ook bepaald niet handig...
Ik denk dat de benaming van RJB en TT als Edo zero lang niet zo gek was...
Hij dacht dat ik iemand anders was bleek later. Hij scheen mijn blog niet leuk te vinden, Bart V had de link gestuurd, ik wist van niks. Wat Bart natuurlijk mocht.

Wikimedia-NL kan trots op haar leden en ORTS medewerkers zijn.
Overigens, had je dit nog mee gekregen? Ik weet werkelijk onder welke steen die Elly en die andere gender dames leven...

. Image
.Winner of
The SanBan

Tue Jan 16, 2018 9:34 am
Profile

Reply with quote
Als mijn kinderen zoiets zeggen, krijgen ze een dag geen eten. Ocharme die zijn kinderen. In Noord Korea krijgen ze ook geen eten als ze de Grote Leider tegenspreken. Zo uit de biecht spreken, onder echte naam, wie doet het hem na?

Sun Nov 18, 2018 5:41 am
Profile

Reply with quote
Maar het is een hele vreemde man. Eerst kreeg ik allerlei beledigende scheldmails uit het niks van hem, toen dat hij wel eens met mijn verzorgers zou gaan praten, en toen dat hij mijn geval wel eens met Ausma, mijn advocaat zou gaan bespreken, En daarna een echt ongelofelijke berg arrogantie.
En zelf is hij niet eens in staat een behoorlijk artikel te schijven buiten wat knoeiwerk om, dat is het mooiste van alles. Maar hij stond na dit voorval wél met zijn harses op de banner van WMC 2017, ondanks dat Sandra en Gijs (Directeur en voorzitter WMNL) wisten wat er gebeurd was. Die daarna het boute lef hadden hun jurist mij een brief te sturen dat ik hen in diskrediet zou brengen. Maar die taaide met zijn staart tussen zijn benen na het opsturen wat stukken van mijn kant snel af hoor.

Rare jongens en meisjes die wikipedianen en medianen.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sun Nov 18, 2018 5:57 am
Profile
Reply to topic   [ 5 posts ]