https://en.wikipedia.org/w/index.php?ti ... =874837502sorry, but i worked hard for this tag
Ja, dat vind ik ook wel eigenlijk Mies. Je moet trouwens behoorlijk last van je rug hebben van dat altijd gebukt staan, dus eigenlijk heb je wel recht op die cat.
Ik keek het hele geval nog eens door maar man, waar ben jij toch mee bezig. Eerst je ronduit idiote gedrag op de Nederlandse pedia, en nu dit weer. Wat voor voldoening geeft dit trollen je trouwens? Kom je er op klaar om een vrouw de grond in te trappen zo met een groepje zoals je met die BrownHairdGirl deed? Want dat deden jullie met jullie groepje, ze had stomweg gelijk maar ze kon wel een hele preek in ontvangst nemen van een van je holmaatjes. Jullie stonden die meid gewoon ronduit te verneuken waar ze bijstond.
Verder op spreek je van wikifuckingpedia en dat is wel een beetje hoe jij het ziet geloof ik. Een plek waar je vrouwen lekker kunt fucken, verneuken met je groepje vriendjes. Jammer dat je te slecht verdient voor SugardDaddyForMe trouwens, is ook wel wat voor je. Want als ik er eens goed over nadenk deed jij dat ook op Pedia-NL. Vrouwen verneuken. Goed, de meeste van die gender vrouwen daar zijn totaal geflipt, dat geef ik onmiddellijk toe, maar dat zal wel een reden hebben. Incest, verkrachting, mishandeling, sexual misbruik, vernederingen, ja, ook obesitas, dat vermoed ik namelijk als achtergrond van hun meestal volslagen absurde manbeeld.
Maar jij zat het maar op te stoken, ook daar terwijl jij het net zoals ik het allemaal totaal onrealistische gender bullshit en gebabbel vond. Want het gaat helemaal niet over echte man vrouw relaties, het is het gefrustreerd gebrabbel van een stel vrouwen die eigenlijk zelf heel dringend hulp nodig hebben en waarschijnlijk hele nare dingen hebben mee gemaak in hun leven. Net zoals die James Alexander eigenlijk een hele zielige man is. Het zijn allemaal zielenpoten en stakkers die jij met een wat ik als sadistisch genoegen ophemelt en een beleid laat maken samen met je vrinden. Wat vanzelfsprekend nergens op lijkt.
En dat doe je niet alleen bij vrouwen. Het is overduidelijk dat Ymnes een jochie met een zeer zwaar geestelijke afwijking is die hoogst waarschijnlijk niet kan functioneren zonder allerlei maatschappelijke steun. En dat waren die TBloeming en Jurgen-NL en dat is die Sjoerd de Bruin ook. En dat Romaine niet alleen een gehoorbeschadiging heeft maar dat er veel meer met hem aan de hand is. Dat die Dimi en Gerlach van toeten noch blazen weten. Dat die Maher onzin staat uit te kramen. Dat Sandra totaal incompetent is, een of andere miep met een adviesbureautje wat niet draaide en zo kan ik maar door gaan. En dat jullie die werkelijk overal op het schild stonden te hijsen. Bewust! Want jullie weten dat het niks is!
Wikipedia is inderdaad voor jullie de plek om je omhoog te neuken, dat was een scherpe observatie. Je door je holmaten laten naaien, en de rest verneuken. Om een baantje te matsen, een studie te regelen, of überhaupt een graantje uit de rijk gevulde ruif mee te pikken. Omdat jullie dat op eigen kracht nooit zouden kunnen. Omdat jullie volslagen incompetent, te beschadigd of gewoon te stom zijn daarvoor zijn.
En maar stoken, en maar trollen op jullie speelplaats wikifuckingpedia. Ik vind jullie ronduit walgelijk!