View unanswered posts | View active topics It is currently Wed Nov 13, 2019 7:05 pm

Reply to topic  [ 11 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Drvies 
Author Message

Reply with quote
Drmies wrote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Wat gebeurd daar nou weer Dr.vies..... uhhhh.....Dr.mies? Krijg je een of andere oer-orgasme of zo iets daar? ik zie dat het slechte nieuws je nog wel door TonyTrolloni gebracht wordt, is toch je maat? Nou dan! Da's toch een mooie pleister op de wonde joh! Wat zeur je nou!

. Image
.Winner of
The SanBan

Fri Dec 14, 2018 12:48 pm
Profile

Reply with quote
Je bent inderdaad een shitcan die nooit leeg zal raken, Mies.

Quote:
Verkiezingen Arbitragecommissie

Beste mensen,

Er komen weer verkiezingen voor de Arbitragecommissie aan. Eenieder die aan de voorwaarden voldoet kan zich kandidaat stellen. Ditmaal is er een drietal zetels te vergeven, waaronder zetel drie. En ik kan jullie vertellen, die zit goddelijk dus loop je kans om zetel drie te bemachtigen niet mis...............
Natuur12 (overleg) 15 dec 2018 19:46 (CET)

You are right Mies, no better place to troll you in heaven than abitroll with a sock, a pity you didn't make it on WPEN.

Quote:
Bovendien is het een ervaring die elke geschikte Wikipediaan mee zou moeten maken.

tarantino is right, He's an born asshole, and he is proud of it. He is a primal troll who trolled complete WMF in to the ravin. Congrads, Mies.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sun Dec 16, 2018 6:09 am
Profile

Reply with quote
He has fun, he really has our WMF's Dutch prince royal Mies.

Abitrolling in the highest gear (Dutch)
Quote:
Artikel 3.5. ls er geen drie respectievelijk vier kandidaten zijn die het vereiste percentage voorstemmen halen, worden voor de overgebleven plaatsen nieuwe verkiezingen gehouden. Natuur12 (overleg) 17 dec 2018 17:38 (CET)

And he knows the Arbcom regulation is a disaster (Een rampenreglement), it is a troll regulation from the time of Oscar van Dillen to "kill" every opponent. It is designed to troll. And yes, trolling is what the professor likes, it is his hobby.

. Image
.Winner of
The SanBan

Mon Dec 17, 2018 10:31 am
Profile

Reply with quote
Crow wrote:
I feel bad for your daughter (and your wife) that in your sad life, this is even an equation that can ever see the latter outweigh the former.

Ik schijf even een persoonlijk stukje aan je, Mies, maar dit wordt gênant. Voor zover het niet al gênant is, ik voel als Nederlander namelijk een vorm van plaatsvervangende schaamte,. En ook op een andere manier. Ben jij nu de successor van de grote Professor Harting, Professor Verhoeff, Rector Magnificus van de Universiteit van Utrecht, of professor Harting of mijn vader? Is het vak van hoogleraar Engels nu zo ver gedevalueerd?
Ga je schamen Mies. Ga je doodschamen, inderdaad ook tegenover je vrouw en kind. Ga daar weg en kom er nooit meer terug. Verdwijn totaal van Wikipedia en wel nu!
Het internet vergeet niet Mies. En wat is je wens, dat je dochter jaren en jaren later nog jouw oergetroll en gezwets overal tegen komt?

Die BrownHairedGirl heeft gewoon het gelijk van de wereld Mies, da's duidelijk geen dom blondje. Die mieterde namelijk gewoon de puberale meuk met een pisboog in het digitale vuilnisvat. En een gelijk wat ze had, ook in wat ze zegt. That is my girl, dat is het soort vrouwen waar ik van hou. Sterke, stoere vrouwen die hun mannetje staan.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sat Dec 22, 2018 9:45 am
Profile

Reply with quote
Drmies wrote:
What is also missing, as far as I can tell, is that us Wikipedia sexworkers categorized ourself thusly also to form community, even if it was on a non-existing page, so that we could keep track of each other. Hey, there's a new Wikipedia sexworker! Let me drop them a line. I've made friends and exchanged experiences this way--like what the best hook-up places were at Wikimedia, which staffers were lousy tippers, etc.

I think you are serious here and very frustrate. But that is what Wikipedia is, one day you are a wiki star, the next day you are a fallen wiki star.

I have seen that so often, how they slaughtered rising-to-the-sky wiki stars like Menke, Ymnes, INeverCry not long ago and Moira-NL, and now James Alexander. Als je aan de oever van de wiki-rivier zit, zie je ze een voor een voorbijdrijven als je maar lang genoeg blijft zitten.
It is Wikifaust, that is what it is Mies. But gives it me a feeling of victory? Not at all Mies. Wikipedia is bad, bad, it is a nice pack present of the devil.

I saw that picture today of great James Alexander on the blog off the gender lady and I was only deeply sorry for this man. My wish for this year Christmas is he finds help, find something what gives him satisfaction in life. He is living in a lie and is deep frustrated. I hope he gets ride of his obesitas, and finds and nice and sweet girly. And leaves the SanFan crap behind him. That is my wish for him.

And for you Mies? I wish you will be a good father for your daughter in the future, a good husband, and good for the cat and that you are leaving this total wiki shit house. And find a position you like, because sinking ships are never very pleasant.

Hier Mies, speciaal voor you. Merry Christmas, en geef de kat een aai van me.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sun Dec 23, 2018 12:07 pm
Profile

Reply with quote
https://en.wikipedia.org/w/index.php?ti ... =874837502

Quote:
sorry, but i worked hard for this tag

Ja, dat vind ik ook wel eigenlijk Mies. Je moet trouwens behoorlijk last van je rug hebben van dat altijd gebukt staan, dus eigenlijk heb je wel recht op die cat.
Ik keek het hele geval nog eens door maar man, waar ben jij toch mee bezig. Eerst je ronduit idiote gedrag op de Nederlandse pedia, en nu dit weer. Wat voor voldoening geeft dit trollen je trouwens? Kom je er op klaar om een vrouw de grond in te trappen zo met een groepje zoals je met die BrownHairdGirl deed? Want dat deden jullie met jullie groepje, ze had stomweg gelijk maar ze kon wel een hele preek in ontvangst nemen van een van je holmaatjes. Jullie stonden die meid gewoon ronduit te verneuken waar ze bijstond.

Verder op spreek je van wikifuckingpedia en dat is wel een beetje hoe jij het ziet geloof ik. Een plek waar je vrouwen lekker kunt fucken, verneuken met je groepje vriendjes. Jammer dat je te slecht verdient voor SugardDaddyForMe trouwens, is ook wel wat voor je. Want als ik er eens goed over nadenk deed jij dat ook op Pedia-NL. Vrouwen verneuken. Goed, de meeste van die gender vrouwen daar zijn totaal geflipt, dat geef ik onmiddellijk toe, maar dat zal wel een reden hebben. Incest, verkrachting, mishandeling, sexual misbruik, vernederingen, ja, ook obesitas, dat vermoed ik namelijk als achtergrond van hun meestal volslagen absurde manbeeld.

Maar jij zat het maar op te stoken, ook daar terwijl jij het net zoals ik het allemaal totaal onrealistische gender bullshit en gebabbel vond. Want het gaat helemaal niet over echte man vrouw relaties, het is het gefrustreerd gebrabbel van een stel vrouwen die eigenlijk zelf heel dringend hulp nodig hebben en waarschijnlijk hele nare dingen hebben mee gemaak in hun leven. Net zoals die James Alexander eigenlijk een hele zielige man is. Het zijn allemaal zielenpoten en stakkers die jij met een wat ik als sadistisch genoegen ophemelt en een beleid laat maken samen met je vrinden. Wat vanzelfsprekend nergens op lijkt.

En dat doe je niet alleen bij vrouwen. Het is overduidelijk dat Ymnes een jochie met een zeer zwaar geestelijke afwijking is die hoogst waarschijnlijk niet kan functioneren zonder allerlei maatschappelijke steun. En dat waren die TBloeming en Jurgen-NL en dat is die Sjoerd de Bruin ook. En dat Romaine niet alleen een gehoorbeschadiging heeft maar dat er veel meer met hem aan de hand is. Dat die Dimi en Gerlach van toeten noch blazen weten. Dat die Maher onzin staat uit te kramen. Dat Sandra totaal incompetent is, een of andere miep met een adviesbureautje wat niet draaide en zo kan ik maar door gaan. En dat jullie die werkelijk overal op het schild stonden te hijsen. Bewust! Want jullie weten dat het niks is!

Wikipedia is inderdaad voor jullie de plek om je omhoog te neuken, dat was een scherpe observatie. Je door je holmaten laten naaien, en de rest verneuken. Om een baantje te matsen, een studie te regelen, of überhaupt een graantje uit de rijk gevulde ruif mee te pikken. Omdat jullie dat op eigen kracht nooit zouden kunnen. Omdat jullie volslagen incompetent, te beschadigd of gewoon te stom zijn daarvoor zijn.

En maar stoken, en maar trollen op jullie speelplaats wikifuckingpedia. Ik vind jullie ronduit walgelijk!

. Image
.Winner of
The SanBan

Mon Dec 24, 2018 2:23 am
Profile

Reply with quote
Drvies wrote:
Het onderzoek heeft het niet zo zeer over gekleurd maar over heterogeniteit en systematische bias. Dit zijn thema's waar we ons allen inmiddels van bewust zijn hoop ik. Daarom hebben we ook (gewoon een voorbeeld) een werkgroep voor de gendergap. Zelf vind ik deze constatering interessanter: However, the total productivity of each editor decreases as the number of edits increases, which may result in reduced productivity and accuracy in the future. Het onderzoek is trouwens ook een stuk genuanceerder over de pro's en contra's van deze supereditors dan het NRC-artikel. Het onderzoek lijkt deugdelijk opgezet en komt ook met een paar interessante conclusies maar het NRC-artikel is helaas wat minder geslaagd, al is het maar omdat het artikel doordrenkt is met de mening van de auteur. Natuur12 (overleg) 1 jan 2019 20:12 (CET)[/i]

Bron (Onderstreept door mij.)

Zo! Jij durft Mies! Anne Martens slaat onzin uit, want de professor zal het ons ff vertellen.
Het is natuurlijk glashelder dat Anne Martens de Nederlandse wiki vele malen beter kent dan die Koreaanse onderzoekers, al was het maar omdat ze de taal spreekt, professor. En ik vind haar nog aardig mild eerlijk gezegd.
Anne Martens wrote:
Een klein aantal supereditors heeft een buitenproportioneel grote invloed bij het aanmaken en schrijven van Wikimediapagina’s.

Niet dan? En jij wilt beweren dat dat een mening van de auteur is? Schiet toch gauw een eind op, Mies, en wat heeft trouwens die gender crap er mee uit te staan.
Anne Martens wrote:
In een strategie voor 2030 staat dat ze ernaar streven dat artikelen eerlijker gemaakt moeten worden en dat de focus komt te liggen op kennis uit (en over) Azië, het Midden-Oosten, Afrika en Latijns-Amerika. Hoe ze dit willen aanpakken blijft onduidelijk.

Is de aanpak dan wel duidelijk? Dan moet jij mij eens uitleggen waar dan, want tot nu toe heb ik alleen maar een enorme hoop geblaat gezien in het meest krukkige Nederlands, "professioneel" vertaald door een of ander Duits wikimedia figuur. Was jij nog zo weg van, van dat persoon, weet je nog? Ik kan er evenmin als Anne er kop noch staart in ontdekken nochtans.

Het is als gewoonlijk weer een bak slap geouwehoer, professor, ik zie niet in wat er niet geslaagd zou zijn aan het artikel want ze slaat toch verdomde goed de spijker op zijn kop. Maar jij bent natuurlijk een professor en dat is zij niet per slot van rekening, dat zal het wel zijn.

. Image
.Winner of
The SanBan

Tue Jan 01, 2019 1:18 pm
Profile

Reply with quote
Quote:
Interessante vragen. De locatie is mij maar om het even. (Misschien kunnen we deze discussie ook kopiëren als er geen bezwaar tegen is van de andere deelnemers). Een pagina op NL-wiki is misschien handiger. De sokkenla op de verengingswiki staat namelijk wagenwijd open waardoor er wat sokken ontsnapt zijn en niemand stopt ze terug. Dat verstoort een discussie nogal. [[Gebruiker:Natuur12|Natuur12]] ([[Overleg gebruiker:Natuur12|overleg]]) 29 jan 2019 23:33 (CET)

Permalink.

FF voor de duidelijkheid, Mies, die ontsnapte sokken zijn niet van mij, want ik heb wel andere en betere plekken zoals hier om uit te duiden wat voor ongelooflijk vod die survey is. Bovendien laat ik sokken veel liever aan profs als De Kolonel over, die is daar veel beter in dan ik namelijk. Dit gezegd hebben, maar jij durft wel zeg! Met een troll-sok van hier tot Tokio een verhaal over ontsnapte sokken op gaan hangen die niet terug gestopt worden. Da's lef m'n jong. Da's pas lef, Mies. Jij durft!
Wellicht iets van als de sok-vos de passie preekt, Sandra pas op je kipjes? Zoiets, Mies?

. Image
.Winner of
The SanBan

Wed Jan 30, 2019 6:17 am
Profile

Reply with quote
Quote:
Gebrek aan diversiteit
Sandra geeft aan benieuwd te zijn naar het volgende punt:

"De meerderheid van de bewerkers vindt dat gebrek aan diversiteit in de gemeenschap negatieve gevolgen heeft voor de diversiteit van de onderwerpen die op Wikipedia aan de orde komen (p.29 en p.30). Maar de deelname van vrouwen is sinds 2015 niet toegenomen, ondanks alle inspanningen. Is daar iets aan te doen?"

De gendergap is een onderwerp dat zeer breed beschreven is in wetenschappelijke literatuur. In die literatuur staat zeer veel interessants dat gebruikt kan worden om het gebrek aan diversiteit te tackelen. Wat ik mis is een review waarin deze literatuur samengevat wordt. Zou het een idee zijn wanneer Wikimedia Nederland iemand aantrekt (zoiets is duur dus misschien kan een stagiair of iemand die een keuzeactiviteit voor de studie moet doen ook) die een review schrijft. Dan kunnen we op basis van wat onderzocht is kijken waar het diversiteitsgebrek getackeld kan worden. Ook kan je dan helder krijgen waar vervolgonderzoek nodig is. Dat het gebrek aan diversiteit negatieve gevolgen heeft zijn we het hopelijk ondertussen over eens. Zie ook ‘Anyone can edit’, not everyone does: Wikipedia’s infrastructure and the gender gap door Ford en Wajcman.

Meer diversiteit is natuurlijk niet alleen meer vrouwen. Bovendien lijkt het me best aannemelijk dat niet elke toename van diversiteit ook hetzelfde effect heeft op de onderwerpen. Om het heel simpel te zeggen. We kunnen wel de analfabeten-gap gaan oplossen omdat ook die groep ondervertegenwoordigd is maar dat heeft niet zoveel zin lijkt me. Ook willen we natuurlijk geen massale toestroom van mensen die de basisvaardigheden voor het werken aan een encyclopedie niet bezitten. Ook al zullen die mensen oververtegenwoordigd zijn in de groepen anders dan die van man, hoogopgeleid en jong. Iemand die niet verder dan de basisschool is gekomen en verder ook niet door werk en ervaring geleerd heeft bronnen op waarde te schatten zou niet al te makkelijk artikelen kunnen schrijven die aan onze uitgangspunten voldoen. Zou er uit de resultaten van het onderzoek gehaald kunnen worden welke vormen van diversiteit we allemaal missen?

Het niet toenemen van het aantal vrouwelijke bewerkers. Schrijfworkshops en het gendergapproject werken kennelijk onvoldoende. In de wetenschappelijke literatuur is er ongetwijfeld genoeg over de oorzaken te vinden. In dit artikel bijvoorbeeld. Ik citeer:

"In sum, though Wikipedia is the encyclopedia that anyone can edit, the process of doing so is not without interpersonal challenges, the nature of which appear to be particularly distressing for women. Based on theories of gender differences, we hypothesized and found that gender differences in psychological processes pertinent to participation in the Wikipedia community explained the gender gap in rate of contribution among occasional contributors."

Misschien lossen we het gendergapprobleem deels op wanneer we de ruzieachtige werksfeer aanpakken. Ook zouden we de "interpersonal challenges" kunnen ontstressen. Natuur12 (overleg) 30 jan 2019 20:23 (CET)

Link

En zo is het maar net Mies. En de feministisch gekeurde vraagstelling van deze survey lost natuurlijk niks op en zal zeker Sandra niet de antwoorden opleveren waar ze zo vurig op hoopte. Zomaar uit niks meer, meer, meer roepen is net zoveel of beter nietszeggend als minder, minder, minder roepen uiteindelijk. Meer vrouwen, meer allochtonen, meer van alles zal inderdaad niks oplossen als die mensen niet in staat zijn bronnen op een fatsoenlijke manier te gebruiken of nog niet eens het vermoeden van het begin van auteursrecht hebben. Want dan krijg je uiteindelijk de droeve puinhoop die WPnl nu is. Dat heb je goed gezien.

Sandra stelt verder:
"Op p.31 staat dat 60% van de bewerkers het positief vindt als een Wikipediaan gedurende discussies beleefd blijft. Maar de werksfeer wordt vaak omschreven als ruzieachtig en agressief (p.33) en bij de mensen die aangeven het bewerken soms stressvol te vinden is 'onvriendelijke bejegening door collega's' de meest genoemde oorzaak.(p.37) Hoe zit dat?"

Dit is ook weer zo een typische vraag van iemand die er allemaal geen klap van begrijpt want het is een typische kleuterjufvraag namelijk. Want wat is de definitie van beleefd? Met twee woorden spreken? Edo is vaak best beleefd, en toch is zijn optreden vaak godsonbeschoft. En Vinvught is ronduit een vlegel door zijn irritante arrogante en superieure houding, ondanks zijn immer zeer beleefde toonzetting. Je zal eerst moeten defileren wat je onder beleefd gedrag verstaat. Is dat alleen taalgebruik, of houdt dat meer in?

Maar al eerder is er geconstateerd dat de genderdames waarvan Sandra er één is nu niet bepaald tot de uitschieters van hun genderpool behoren, en dat sluit weer aan op je oorspronkelijke posting. Je moet mensen hebben die wat kunnen, maakt niet uit of dat nu mannen, vrouwen homo's, allochtonen of wat dan ook zijn en aan de rest heb je helemaal niks. Met Sandra's aanpak ga je van alles aan boord houden wat eigenlijk totaal ongeschikt is alleen maar omdat het een........ vul maar in is, en niet omdat iemand ook wezenlijk wat kan. En dat veroorzaakt de ongelooflijke puinhoop op WPnl.

. Image
.Winner of
The SanBan

Wed Jan 30, 2019 1:02 pm
Profile

Reply with quote
Graaf Statler wrote:
Drmies wrote:
What is also missing, as far as I can tell, is that us Wikipedia sexworkers categorized ourself thusly also to form community, even if it was on a non-existing page, so that we could keep track of each other. Hey, there's a new Wikipedia sexworker! Let me drop them a line. I've made friends and exchanged experiences this way--like what the best hook-up places were at Wikimedia, which staffers were lousy tippers, etc.

I think you are serious here and very frustrate. But that is what Wikipedia is, one day you are a wiki star, the next day you are a fallen wiki star.

I have seen that so often, how they slaughtered rising-to-the-sky wiki stars like Menke, Ymnes, INeverCry not long ago and Moira-NL, and now James Alexander. Als je aan de oever van de wiki-rivier zit, zie je ze een voor een voorbijdrijven als je maar lang genoeg blijft zitten.
It is Wikifaust, that is what it is Mies. But gives it me a feeling of victory? Not at all Mies. Wikipedia is bad, bad, it is a nice pack present of the devil.

I saw that picture today of great James Alexander on the blog off the gender lady and I was only deeply sorry for this man. My wish for this year Christmas is he finds help, find something what gives him satisfaction in life. He is living in a lie and is deep frustrated. I hope he gets ride of his obesitas, and finds and nice and sweet girly. And leaves the SanFan crap behind him. That is my wish for him.

And for you Mies? I wish you will be a good father for your daughter in the future, a good husband, and good for the cat and that you are leaving this total wiki shit house. And find a position you like, because sinking ships are never very pleasant.

Hier Mies, speciaal voor you.

. Image
.Winner of
The SanBan

Fri Feb 01, 2019 3:34 am
Profile
Reply to topic   [ 11 posts ]  Go to page 1, 2  Next