View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Jul 22, 2019 5:43 am

Reply to topic  [ 3 posts ] 
De piratenpartij maakt iedereen blij! 
Author Message

Reply with quote
Quote:
Ook kan het project maar gedeeltelijk terugvallen op het werk van de deelnemende vrijwilligers: een tekst is makkelijk in eigen woorden te herschrijven (en op die manier auteursrechtenvrij te maken), bij een foto of afbeelding ligt dat veel moeilijker.

Werkgroep vrije media/Mission statement

Dat had je dus gedroomd want dat is dus gewoon niet waar. Da’s Mdd en Romaine=>Wikimedia=>Pitatenpartij bullshit. Want natuurlijk maak je geen teksten op deze manier auteursrechtenvrij, het is namelijk ordinair jatten want je unieke, door jouw gecreëerde elementen ontbreken dan namelijk. En dat is absoluut een eerste vereiste.

Die werkgroep doet me trouwens erg aan een van de Mdd eerdere werkgroepen en voorstellen zoals hierna genoemd denken. De werkgroep “Copyright op Wikiquote. Of in het concept voor een geheel nieuw citaatrecht van Mdd zijn hand op WQ-en. En hier hebben we ook nog zo een aardig stukje auteursrecht according to Mdd. Unfounded accusation by Whaledad, welja, waarom niet.

https://nl.wikiquote.org/w/index.php?ti ... Werkgroep_"Copyright_op_Wikiquote"
https://en.wikiquote.org/wiki/User:Mdd/ ... _Wikiquote
https://en.wikiquote.org/w/index.php?ti ... id=1541264
https://en.wikiquote.org/w/index.php?ti ... r:Whaledad

Mdd wrote:
Now my opinion is, that writing the word copyvio numerous times doesn’t mean a thing, your ideas about copyright are wrong.

Quote:
Hereby I want to file a complain against User:Whaledad for making the unfounded accusation against me by stating "Mdd's articles violating copyright rules by indiscriminatingly copy large chunks of text to do so (he actually quoted other encyclopedias in his wikiquote articles).
.

Aldus Mdd. Wallie zat er weer eens totaal naast te kleunen. Rot toch eens een kut-end op stelletje lijpmiechels. Die vent is gewoon stapelgek, mag gewoon niet wat hij en de anderen doen. zo simpel is dat, het citaatrecht geeft die ruimte immers niet.

Nee, we gaan het eens helemaal anders doen. We trollen Statler aka Long Ago.. aka die arme postman die alleen maar aanbelt er met een SanFanBan uit, sturen Alexander eerst op vakantie naar Hawaii en dan naar de buren, en dan ontwerpt Mdd een geheel nieuw auteurs- en citaatrecht.
Ja, dat gaan we doen! En we sturen Romaine => wikimedia, Dimi, Anne en hun “Brussels Advocating Group" naar Brussel en dan is het zo gepiept!

En anders? Nou, dan stappen we ff naar de rechter om Statler mores te leren en dat onbeduidende advocaatje van hem erbij. Die sturen we gewoon een juridische dreigbrief, dan zal hij wel ff anders piepen, HA, in hun broek zullen die twee het voor ons het doen! Hoezo Ausma E-waardig! Dit is pas een jurist met E-waarde! Een punt notatie mijnheertje Bart! Een OT blok ken je krijgen!

Schei toch uit met jullie piraten patrij onzin en gaat hene! Wie heeft toch deze juridische onzin ooit goedgekeurd? Welk puddinghoofd heeft dit jullie toch ooit wijsgemaakt? Of hebben jullie dat zo op een vrije zaterdagochtend zelf ff verzonnen?
Ahhhaa! Alllaaaaaafff! klonk het op de Mariaplaats indertijd. Ik heb het, het ei van Columbus! Wat je wat? Weet je wat het toverwoord is? Copyleft!!!!!!!!
Jhhhhhhaaaaaaaa! Feestmutjes op, taart en in de polonaise op naar de dierentuin allemaal! De Erasmusprijs wacht op ons! Achterlijke gladiolen wat jullie zijn, hoe kom je erop.

(Cross post Groeten uit Eerbeek)

(Achterlijke gladiolen, all the bridges are burning that we might have crossed, Dit uilskuiken verdient beslist een bordje spaghetti, Een stuk digitaal ronddrijvend stront dat brallend ronddrijft over verschillende projecten, In het rijk der puddinghoofden., Je gaat weg met een kilo spijkers uit je dorp en komt terug met een Mercedes, Jullie zijn allemaal in ordinaire brievenbuspissers veranderd, Mooie sier maken met andermans werk, Net als in zijn studietijd meende hij weer dat het hem aan overzicht en vooruitzicht ontbrak, en meende hij weer een poging te moeten wagen een onderliggend wereldbeeld te bemachtigen., Stelletje randautisten.)

. Image
.Winner of
The SanBan

Mon Feb 25, 2019 3:15 am
Profile

Reply with quote
Quote:
Dit betekent niet dat copyright geen issue is geweest. Er is het gewoonterecht, dat een normale praktijk op den duur zijn eigen rechtsgeldigheid krijgt. Net als de Nederlandse Wikipedia de Engelse volgde, volgde wellicht de Nederlandse Wikiquote de Engelse practijk.

(Source)

O ja, Mdd? Is dat zo? Noemen jullie dit een "normale praktijk"? En was dat de reden dat Brimz mij voor een troll begon uit te maken jaren geleden toen ik als Sir Statler er melding van maakte dat het gewoon niet mogelijk was om het Nederlands recht buiten spel te zetten met deze pagina als bewijs om aan te tonen dat ik een hele echte troll was?
Want dat stond er, dat hadden jullie opgepend. Het Nederlands recht is niet van betrekking op de Nederlandse Wikipedia, herinner je je de rel nog? Wat was iedereen toch boos op me!

Ja, ja, maar nu snap ik het allemaal volkomen. Je doet iets wat simpelweg niet mag, willens en wetens want anders hadden jullie me niet virtueel constant virtueel in elkaar gemept, en Eureka!!!!, een wiki-konijn uit de hoed! Gewoonterecht!
Alavvvee klonk het alweer daar in Utrecht! Op naar Brussel met Romaine en de Piraten partij! Op naar de dierentuin! En nu weer en grote wikikont-conferentie! En dan krijgt het allemaal vanzelf rechtsgeldigheid. Vast ja.

Flikker toch een end op met je gelul en je hele trollomedia erbij, het ligt allemaal vast in de wikigeschiedenis, smerige kut-trollen wat jullie bij elkaar zijn! Jullie staan gewoon de kluit vierkant te besodemieteren, en dat is de waarheid! En dan het lef hebben MIJ ff een brief van jurist sturen dat ik gedagvaard zou worden als ik mijn mond open zou doen over jullie ranzige praktijken en een SanFanBan als kersje op de wiki-taart. Je moet maar durven!

Kom maar op stelletje hufters, en let maar eens op wat er dan gebeurd! Try me, try Ausma, en neem die Edo vooral ook mee die Ausma wel ff zou bellen over mij. En die flut-advocaat van een Peter B ook ook die maar niet kon ophouden met mij te beledigen constant.
Zullen wij eens zien hoe dat afloopt, vrind. Moet jij eens opletten wat een persaandacht jullie dan in een klap genereren, is dat NRC niks bij! Zijn jullie toch zo gek op? Nou, je kunt het van me krijgen!

. Image
.Winner of
The SanBan

Mon Feb 25, 2019 6:32 am
Profile

Reply with quote
I really don't understand why WMF/Jimmy/Doc James is so obsessed by The Pirate Party. The Pirate Party was just of the 81 party's who registered themself for the elections.

Record aantal geregistreerde partijnamen voor Tweede Kamerverkiezingen 28 party's joint the elections at the end, and 13 reached the parlement and De Piraten Partij was not one of them. They only got about 35000+ votes.

VVD (33)
PVV (20)
D66 (19)
CDA (19)
SP (14)
GroenLinks (14)
PvdA (9)
PvdD (5)
ChristenUnie (5)
50PLUS (4)
DENK (3)
SGP (3)
FvD (2)

But it is very easy to start a political party in Holland, just pay € 450, and register it. And congrats with your Vrij bier voor iedereen partij! Free bier for everybody!

. Image
.Winner of
The SanBan

Wed Feb 27, 2019 11:02 am
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]