View unanswered posts | View active topics It is currently Mon Aug 19, 2019 5:50 am

Reply to topic  [ 2 posts ] 
Lady's night 
Author Message

Reply with quote
Is this about lady's? Yes, about wiki lady's. And what else? The bone in anyones throat, Wikidate.

Here a whole page with Wikidate sorrow. In Dutch. Gender Elly and gender Ecritures, Danielle (WMNL) are fighting for Wikidate with warm pleas. But why are they? And what have Graaf Statler, BrillLyle, and Fram in common? Yes, they are SanFanBanned.

They have in common they all three say the same. What also appears here again, that Wikidate is unreliable junk. It is collected out of unreliable sources, most times protected by Sui generis database right. It is simple not allowed what they do on Wikidata. But the main problem is it is pure junk. It is not suitable for wikipedia as you can read in De Kroeg. It is not suitable for anything to be more exact, it is only pollution of the knowledge ecology. Even more than wikipedia is already.

But now that beloved gender lady's, why are they so fanatic about that shitty Wikidata? Simple, the saving of Katherien Maher of Wikipedia, technical woman. If there are enough technical woman the wiki paradise will come and every probelm is solved. Do you get it?
The complete failing of Wikidate is also the complete failing of the technical woman and gender approach as the final solution for wikipedia. And why the Dutch wikipedia is always the epic centre and eye of every wiki shitstorm with staring Drmies/Natuur12, Guido, Mdd, et al. and the beloved gender lady's is a mystery to me. But it is.

I think it is some wiki laboratory for the strangest wiki experiments. Well guy's, Wikidate experiment failed, crying gender lady's, and be glad if you don't end up in prison because a massive violation of copyright laws in Holland as you are used to do is a crime in Holland. And one day they find it out, and never say you was not warned.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sun Jul 14, 2019 1:01 pm
Profile

Reply with quote
https://www.wikimedia.nl/blog-entry/wik ... tgezonderd

Ho, ho ho, mevrouw Ciell. Wikipedia is slechts uitgezonderd van wat waarschijnlijk oplaadfilters worden, maar wordt natuurlijk NIET vrijgesteld om niet aan de verplichtingen te voldoen die uit de Nederlandse auteurswet voorkomen. Da's volksverlakkerij van de eerste orde.
De auteurswet, nationale wetgeving is onverminderd van toepassing zoals die altijd was, madam Ciel. Daar veranderd helemaal niks aan, dus er is simpelweg niks te onderhandelen.

Allemaal bulllshit en de feiten verdraaien. En is geen vrijstelling voor wikipedia van de Nederlandse auteurswet en die komt er niet zolang de piraten niet aan de macht zijn. Niet jokken Ciel, mocht je nooit van je mammie.
Jullie vegen alleen maar je paadje schoon of proberen dat, een paadje wat onder de stront ligt want wikipedia stikt van de auteursrechtenschendingen. En daar zou het over moeten gaan, Ciell.

. Image
.Winner of
The SanBan

Fri Jul 19, 2019 12:44 pm
Profile
Reply to topic   [ 2 posts ]