View unanswered posts | View active topics It is currently Tue Aug 21, 2018 7:27 pm

Reply to topic  [ 3 posts ] 
Ik ben gewoon pislink op jullie! 
Author Message

Reply with quote
Weer eens.....Ymnes. Eindelijk grijpt Arbcom hem bij zijn kladden, het kleine trolletje, maar nee.

Gender Ciel ziet het anders. Na een bak gelul van het knaapje al zou hij mij terecht op slokoppen betrapt hebben, komt zenderteef Ciel in actie.

Quote:
. Ook kan ik zo niet meer actief meehelpen in het bestrijden van sokpopmisbruik, waarin ik samen met anderen succesvol was tegen Graaf Statler, Paul Bedson (beide inmiddels global gelockt)

Vuile leugenaar! Je weet dat er van mijn kant geen sokmisbruik is geweest, dat heb jij met Natuur12 bij elkaar gelogen! Arbcom heeft dat zelfs bevestigd. Je hebt ook op verschillende accounts gekloot, beschikking gehad over vertrouwelijke checkuier info van zowel sage als pedia, je bent niks meer of minder dan een smerig liegend trolletje en een prutser! Maar nu komt het,, genderteef Ciel moet het wikivaderland redden:

Quote:
Inderdaad heb ik je in de eerste helft van dit jaar persoonlijk mogen ontmoeten, na je zoveel jaren online actief te hebben gezien. En inderdaad ken ik je over het algemeen als een rustige gebruiker, die hard werkt aan het bouwen van een encyclopedie.............. . Inderdaad is je werk voor Wikipedia zeer constructief en zou het jammer zijn als je hier niet meer mee kunt helpen. Ik steun daarom je verzoek aan de AC om maatregel 3 te laten vervallen, omdat maatregel 1 en 2 dit al ondervangen.

Het is een prutser, leugenaar. Een ongelooflijke prutser en een trol. En jij erbij, ene ik pik dit onder geen voorwaarde, madam! Daar kun jij met je gender leugenvriendinnetjes op rekenen! Ymnes is niks meer of minder dan een gigantische liegende internettoll en dat weet jij! En daarom noem ik jouw een gigantische leugenaar!
.

. Image
.Winner of
The SanBan

Wed Aug 08, 2018 5:54 pm
Profile

Reply with quote
De opgelegde sanctie: een onlinecursus ontworpen door Wikimedia Nederland. Zegt genoeg.

Sat Aug 18, 2018 11:20 am
Profile

Reply with quote
Het is toch glashelder gezien zijn verstandelijk leeftijd dat er nooit enige vooruitgang te boeken zal zijn? Buiten het feit om dat het een door een kleuterjuf in elkaar gebakken cursusje is, duidelijk samengesteld door mensen die geen idee hebben wat een naslagwerk schrijven is. Maar buiten dat om.

Het is tegenover de persoon Ymnes natuurlijk de kutstreek van eeuw, hem de indruk te geven dat hij een topeditor is. En daar ben ik nog het nijdigst om. Neem iemand die duidelijk kwetsbaar is en maak hem dat wijs.
En ja, ik weet het, de wereld is niet eerlijk. Ik ben een uitmuntende redacteur maar heel Wikipedia met al die wiki-gasten kan voor mij ter plekke intergraal in een zwart gat donderen, en hij wil zo graag maar kan het niet. Het is slecht verdeelt allemaal.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sat Aug 18, 2018 12:56 pm
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]