View unanswered posts | View active topics It is currently Tue Aug 21, 2018 7:27 pm

Reply to topic  [ 3 posts ] 
Daar prikt natuurlijk de punaise..... 
Author Message

Reply with quote
Idioterie

Ik had het idee dat het langzaam maar zeker goed zou komen met de arbcom, en dan presteren jullie het om deze krankzinnige beslissing te publiceren. De zaak draaide om een verzoek van TB om Ymnes een interactieban te geven, daar is een hele simpele oplossing voor die velen die hier al wat langer rondlopen zouden begrijpen, gewoon TB voor eeuwig verbannen zodat Ymnes niet meer met hem hoeft te interacten (wat dat dan ook zou mogen zijn). Het verplicht opleggen van een cursus kleien voor kleuters en pas mogen blijven als de kleuterjuf een griffel heeft uitgedeeld? Een kleuterjuf die in dienst in van een vereniging die geen idee heeft wat een encyclopedie is, geen moer heeft te vertellen over de inhoud van dit project, een vereniging die gezien dit soort flauwekul ook maar beter zo snel mogelijk opgeheven kan worden. Waar halen jullie de arrogantie vandaan om dit te bedenken, ga je vreselijk schamen en lever allemaal je lidmaatschap van de arbcom in, ik heb het vaker gezegd, beter geen arbcom dan een die er werkelijk niets van begrijpt. Peter b (overleg) 11 aug 2018 11:12 (CEST)

Bron

Kijk, Peter is natuurlijk een advocaat en die ziet uiteraard de bui hangen. Namelijk, men is tegen beter weten in het Cariben Project aan het redden daar, maar daar hebben ze die Ymnes voor nodig. Want wie anders moet die tonnen aan crap artikelen in elkaar draaien, bovendien is hij het visitekaartje van het project want ik neem aan dat hij daar vandaan komt. En kijk eens wie daar allemaal aan mee werken, een een WIR en de hele Santemekraam. Maar, Ymnes is een totaal ongeleid projektiel die met iedereen bonje maakt en ook met ene Graaf.

Die ze er toen maar afgetrolt hebben want dat was toch maar iemand die iemand nadeed die dood was. Edoch, die graaf verrees uit het graf en is in een woord furies, wat volgens mij zeer begrijpelijk is, is vriendje met ene Kolonel, en staat met een digitale honkbal knuppel te briesen achter ze en gaat ze gegarandeerd, gegarandeerd een dezer dagen te lijf! En heeft ook nog eens een paar dure advocatenvriendjes, en dat weet die Peter ondertussen ook wel. Dat heeft hij vast wel nagevraagd.

En geef toe het verhaal is smeuïg. Zoon van, ex hippie, goede schrijver, dood verklaard met een SanFanBAn, je krijgt het gewoon niet bij elkaar verzonnen! En dan nog eens die mail van Edo, nee dat wordt echt een een klapper! En natuurlijk gun ik hun op geen manier de lol van dat project nog en dat weet die Peter ook. Ik wacht precies het strategische moment af om een bezem tussen hun benen te steken, dat zeg ik eerlijk. Dus heeft Peter gewoon gelijk, kappen en opdoeken die club, het is leuk geweest. Kappen met alles en vooral dat jochie misbruiken vind ik echt eerlijk gezegd ook. Ook met die MathijsWiki trouwens, het kind.

En anders wordt het echt, echt hamburgers bakken voor alle wikihelden de rest van hun leven. Niks meer een mooie leerstoel, nee ,de counter van MacDanalds zal het worden ben ik bang. Als het dat toch al al niet wordt, want ik denk namelijk dat die Kolonel ook met een virtuele honkbal knuppel en een bezem met een lange steel klaar staat ergens in de bosjes zijn moment af te wachten eerlijk gezegd....... Dus Ik raad toch echt alle wikihelden aan alvast aan de advertenties bij hamburgerketens in de gaten te houden, want als ik dit zo inschat gaat het daar wel op neer komen eerlijk gezegd.

. Image
.Winner of
The SanBan

Sat Aug 11, 2018 6:19 am
Profile

Reply with quote
a dat zat er natuurlijk in. Kuipers er vandoor. Het schijnt dat die lui dagelijks uren zitten te kleppen om maar een of andere "oplossing" te vinden. Want iedereen moet een stukje van de taart krijgen is het niet?
Ach, die hele wikiformule kan gewoon niet werken, het eindigt in een partij bullshit jobs, een ontiegelijk partij vervuiling van de kennis ecologie, en een ontzettend partij gekken en vooral wikiwitches. Waar halen ze de lijpkesen vandaan, het onbegrijpelijk dat ze zoveel idioten bij elkaar weten te verzamelen, het is niet te bevatten. En dat die Kuiper er gillend vandoor ging, ja, dat mag niet verbazen.

. Image
.Winner of
The SanBan

Mon Aug 20, 2018 3:18 pm
Profile

Reply with quote
There is a posting of Julien missing. Went something wrong?

. Image
.Winner of
The SanBan

Mon Aug 20, 2018 3:22 pm
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]